- 150 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro seniory
Už od dětství jste řešili všechny problémy s nadhledem? Pro zákazníky byste se rozdali? Mluvíte i ze spaní a úsměv z tváře vám nemizí? Tak se přidejte do našeho týmu zákaznické péče, který hledá posilu! Budete součástí kolektivu, který se stará o zákazníky jedné z největších lékáren v České Republice.
Co bude tvořit tvoji pracovní náplň?
Budeš pomáhat našim zákazníkům, vyřizovat jejich objednávky a odpovídat na telefonické dotazy.
Přijímat telefonické reklamace od našich zákazníků.
Snažit se o co největší spokojenost našich zákazníků.
Komunikace se zákazníky ohledně naší služby.
Komunikace napříč celou společností.
Co od tebe očekáváme?
Chceme někoho, kdo na naše zákazníky bude příjemný i když nemá svůj den a nevzdá to po prvním nepříjemném telefonátu. Hledáme člověka, který zapadne do našeho mladého týmu a kterého bude práce pro Pilulku bavit.
Výborná znalost českého jazyka.
Rozumíš si s počítačem a rychle se naučíš novým programům.
Příjemné vystupování, komunikační schopnosti a trpělivost.
Být zapálen do společné práce v dobrém kolektivu, ale být schopný pracovat i samostatně.
Znáš práci na podobné pozici.
Výhodou bude, pokud znáš Zendesk a naše produktové portfólio.
Čistý trestní rejstřík.
Dlouhodobou spolupráci.
Co ti můžeme nabídnout my?
Pouze ranní směna (4 – 6 hodin denně).
Žádný den tu není stejný, čekají tě pokaždé jiné situace a zážitky.
Pořádáme společné firemní akce.
Zaměstnanecké slevy na sortiment z naší nabídky.
Přátelský mladý kolektiv.
Speciální odměny za sezónní provoz.
Firemní kuchyňku, v níž vás neustále čeká velký výběr kávy, čajů i dalších nápojů.
Máš zájem?
Pošli nám své CV a my se ti ozveme.
Místo máme volné ihned!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.