- 185 – 196 Kč / hod
- Brigáda

Už od dětství jste řešili všechny problémy s nadhledem? Pro zákazníky byste se rozdali? Mluvíte i ze spaní a úsměv z tváře vám nemizí? Tak se přidejte do našeho týmu zákaznické péče, který hledá posilu! Budete součástí kolektivu, který se stará o zákazníky jedné z největších lékáren v České Republice.
Co bude tvořit tvoji pracovní náplň?
Budeš pomáhat našim zákazníkům, vyřizovat jejich objednávky a odpovídat na telefonické dotazy.
Přijímat telefonické reklamace od našich zákazníků.
Snažit se o co největší spokojenost našich zákazníků.
Komunikace se zákazníky ohledně naší služby.
Komunikace napříč celou společností.
Co od tebe očekáváme?
Chceme někoho, kdo na naše zákazníky bude příjemný i když nemá svůj den a nevzdá to po prvním nepříjemném telefonátu. Hledáme člověka, který zapadne do našeho mladého týmu a kterého bude práce pro Pilulku bavit.
Výborná znalost českého jazyka.
Rozumíš si s počítačem a rychle se naučíš novým programům.
Příjemné vystupování, komunikační schopnosti a trpělivost.
Být zapálen do společné práce v dobrém kolektivu, ale být schopný pracovat i samostatně.
Znáš práci na podobné pozici.
Výhodou bude, pokud znáš Zendesk a naše produktové portfólio.
Čistý trestní rejstřík.
Dlouhodobou spolupráci.
Co ti můžeme nabídnout my?
Pouze ranní směna (4 – 6 hodin denně).
Žádný den tu není stejný, čekají tě pokaždé jiné situace a zážitky.
Pořádáme společné firemní akce.
Zaměstnanecké slevy na sortiment z naší nabídky.
Přátelský mladý kolektiv.
Speciální odměny za sezónní provoz.
Firemní kuchyňku, v níž vás neustále čeká velký výběr kávy, čajů i dalších nápojů.
Máš zájem?
Pošli nám své CV a my se ti ozveme.
Místo máme volné ihned!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?