- 130 – 140 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro cizince
Hledáme komunikativního a ochotného člověka s velkou dávkou empatie a přirozenou chutí pomáhat lidem, který skvěle zvládá písemný i ústní projev.
V oddělení PÉČE O ZÁKAZNÍKY budete společně s kolegy pomáhat našim zákazníkům s výběrem hodinek, souvisejícího zboží a služeb. Budete také řešit všechny přání, těžkosti a problémy, které v souvislostí s objednávkou nebo zbožím zákazníci řešit chtějí.
Dobré komunikační schopnosti - 100 % času se budete věnovat komunikaci s lidmi, potřebujeme proto, ať se umíte dobře a srozumitelně vyjadřovat, a to jak přes telefon, tak přes e-mail nebo chat.
Ochota - naší prioritou je spokojený zákazník, proto hledáme člověka, který toto s námi bude sdílet a vždy bude ochotný vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a vždy najde řešení.
Máme práci klidně na 7 dní v týdnu, minimálně vás ale budeme potřebovat alespoň 3 dny z týdne. Od pondělí do soboty jsme pro zákazníky k dispozici v odpoledních směnách mezi 9:30-18 hod. na naší centrále.
Ve večerních hodinách pracovního týdne od 18 do 21 hodin a v neděli od 9:30 do 18 hodin můžete pracovat z domova.
Podle vašich možností nebo preferencí se můžeme na rozložení vašich směn dohodnout.
Pomocí formuláře na našich webových stránkách se přihlásíte do výběrového řízení (reakcí pouze zde nebudete zařazeni do výběrového řízení). Nezapomeňte nám napsat, proč chcete pracovat právě u nás a v jaké dny a časy by vám brigáda nejvíce vyhovovala. Pokud máte životopis v PDF, moc nám pomůže, pokud nám ho pošlete právě v tomto formátu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.