- 185 – 216 Kč / hod
- Brigáda

Hledáme komunikativního a ochotného člověka s velkou dávkou empatie a přirozenou chutí pomáhat lidem, který skvěle zvládá písemný i ústní projev.
V oddělení PÉČE O ZÁKAZNÍKY budete společně s kolegy pomáhat našim zákazníkům s výběrem hodinek, souvisejícího zboží a služeb. Budete také řešit všechny přání, těžkosti a problémy, které v souvislostí s objednávkou nebo zbožím zákazníci řešit chtějí.
Dobré komunikační schopnosti - 100 % času se budete věnovat komunikaci s lidmi, potřebujeme proto, ať se umíte dobře a srozumitelně vyjadřovat, a to jak přes telefon, tak přes e-mail nebo chat.
Ochota - naší prioritou je spokojený zákazník, proto hledáme člověka, který toto s námi bude sdílet a vždy bude ochotný vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a vždy najde řešení.
Máme práci klidně na 7 dní v týdnu, minimálně vás ale budeme potřebovat alespoň 3 dny z týdne. Od pondělí do soboty jsme pro zákazníky k dispozici v odpoledních směnách mezi 9:30-18 hod. na naší centrále.
Ve večerních hodinách pracovního týdne od 18 do 21 hodin a v neděli od 9:30 do 18 hodin můžete pracovat z domova.
Podle vašich možností nebo preferencí se můžeme na rozložení vašich směn dohodnout.
Pomocí formuláře na našich webových stránkách se přihlásíte do výběrového řízení (reakcí pouze zde nebudete zařazeni do výběrového řízení). Nezapomeňte nám napsat, proč chcete pracovat právě u nás a v jaké dny a časy by vám brigáda nejvíce vyhovovala. Pokud máte životopis v PDF, moc nám pomůže, pokud nám ho pošlete právě v tomto formátu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?