- 160 Kč / hod
- Brigáda
Enthusiasm, motivation, willingness to learn and work! These are our keywords besides the desire to work with people in an international environment. As a Trainee you will support your department in terms of preparation and administration. You will be fully responsible for your activities and based on your performance you might be involved into the deep professional part of the job.
Your mission
You will provide administrative support to the related departments
You will take responsibility in organizing meetings and such events
You will be the contact for other departments and external partners
Your role is also to prepare reports, analyse and present results
You will be responsible for data management, database update and invoice/mail related topics (collecting input data, processing, getting approvals)
We need someone with
ongoing full time studies (University or College)
availability for work at least for 1 year
availability for min. 30 working hours / week
Native Czech language knowledge is a must
advanced level of English, Excel and PowerPoint skills
good interpersonal, communication, coordination and analytical skills
ability to learn fast and ambition to grow within the organization
What we offer
International working environment
Challenging job with development opportunities
Participating in company events
Gym possibility once a week

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.