Assistant Customer Support with French

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis
Min. vzdělání Bakalářské
Hrubá mzda 30.000 – 39.999 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 22. 12. 2016

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally known corporation.

THE ROLE

The Assistant Customer Support position is part of the Contact Centre that forms the first level of contact for employees of the company, and is connected to all other levels of shared services and internal clients. Responding to basic customer inquiries and requests under direct supervision, this is a multi-skilled role, requiring a global overview of supported countries, departments, procedures (HR, Expenses, General services, Payroll etc.), and escalation rules in order to resolve incoming queries effectively.

THE RESPONSIBILITIES

  • Resolving majority of client request during initial contact
  • Understanding a wide range of procedures across the company
  • Partnering with level 1 and 2 colleagues on areas of multiple touch points
  • Answering emails & phone calls and responding to basic customer questions using 
established methods provided in training
  • Escalating queries to the appropriate departments
  • Recording call details on the account history, including results of the inquiry

YOU SHOULD HAVE

  • High school diploma or G.E.D.
  • Zero or more years of customer service or other telephone experience
  • Excellent verbal and written communication skills in English
  • Experience working with organizational functions and personnel
  • Experienced and skilled in the use of help desk software
  • Basic business and analytical problem solving skills
  • The ability to follow oral and written directions and manage multiple tasks
  • Analytical and problem solving capability
  • Must be able to successfully interact with all CSS departments
  • The ability to work independently and as part of a team
  • A willingness to work shift as required
  • Must be fluent in English and French

WE OFFER

  • Very competitive remuneration.
  • Extensive corporate benefits package.
  • Yearly bonuses.
  • State of the art office building in Prague center.
  • Free refreshments in the workplace.
  • Social events and team building activities.
  • Extensive training and coaching.
  • Perspective projects with an international scope.
  • Positive and social working environment.
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
včerejší
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
včerejší
  • Libeň, Praha
  • Správa služeb hlavního města Prahy
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší
  • Praha
  • Asper Ut s.r.o.
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
  • Kbely, Praha
  • Vysoká škola tělesné výchovy a sportu…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště
včerejší
  • Kamýk, Praha
  • Správa uprchlických zařízení…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Beroun
  • OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. ledna
  • Michle, Praha
  • ACCESS VENTURES LIMITED, odštěpný závod
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. ledna
  • Praha
  • Etabl s.r.o.
  • 10 000 – 12 999 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 2. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Lagerris a.s., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., Agrospoj s.r.o., A7B Bohemia a.s., NEIRO, s.r.o., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., Coweo Technologies s.r.o., Tyros Loading Systems CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Hertz Autopůjčovna s.r.o., O2 Czech Republic a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Etimos Human s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., UlovDomov.cz s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Waf-Waf Group s.r.o., New River International s.r.o., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., FLEKSI prostor, a.s., Hotel Prokop Square, AUTO1 Czechia s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., 4 P & P, spol. s r.o., Správa služeb hlavního města Prahy, Petra Janalíková, Gastro Group Service s.r.o., Partners Financial Services, a.s., mBlue Czech, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., BAUPROTECT s.r.o., Asper Ut s.r.o., Discovery Tours s.r.o., Umění zprostředkování s.r.o., Master Gym s.r.o., PEAL a.s., myTimi s.r.o., STROJSERVIS Praha, s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., TeamPrevent-Santé, s.r.o., ADEBA s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o., EKOSPOL a.s., Quinn Hotels Praha, a.s., Věra Pietrasová, Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, N.E.T. Praha, spol. s r.o., TESCOMA s.r.o., Česká pošta, s.p., KLENOTA s.r.o., Eco Face s.r.o., BigMat CZ, obchodní družstvo, GastroAgency s.r.o., ADAM & PARTNER, s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Imperial Restaurants s.r.o., SECURITAS ČR s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, JISTU recruitment s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., DEREZA, společnost s ručením omezeným, BAUFERA s.r.o., ASPIRA Recruitment s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, HR manager, Editor / Editorka, Marketingový asistent / asistentka, Mediální specialista / specialistka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Mistr / Mistrová, Odhadce / Odhadkyně, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Servisní technik / technička, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Specialista / specialistka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 1 - Nové Město, Praha 7 - Holešovice, Praha 6 - Vokovice, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 6 - Ruzyně, Praha 6 - Břevnov, Praha 10 - Vršovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 4 - Nusle, Praha 4 - Michle, Praha 3 - Žižkov, Praha 8 - Karlín, Praha 5 - Třebonice, Praha 8 - Libeň, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Hloubětín, Praha 5 - Smíchov, Praha 7 - Troja, Praha 5 - Stodůlky, Praha 9 - Horní Počernice, Praha 5 - Radlice, Praha 9 - Kbely, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Kamýk, Praha 10 - Záběhlice, Praha 10 - Uhříněves, Praha 6 - Liboc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Co vědět o kvalifikační dohodě než ji podepíšete?

Co vědět o kvalifikační dohodě než ji podepíšete?

Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.

Ideální práce při rodičovské dovolené

Ideální práce při rodičovské dovolené

Zjistěte, jaký můžete mít přivýdělek na rodičovské dovolené, aniž byste ztratili nárok na rodičovský příspěvek. Pomůžeme vám rozhodnout se, jestli je lepší dohoda nebo OSVČ. O rodičovský příspěvek při zaměstnání nemůžete přijít, pokud splníte zákonem stanovené podmínky.

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

account AJ benefit bonus business consulting den email event HR IT job Lom Most náplň práce Office partner pec práce Prague role software system assistant employee employer finance magazin náplň PR report tip

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena