- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

IATA agentura FLY UNITED s.r.o. hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici Cestovní konzultant pro rozšíření našeho mladého a dynamického týmu. Pokud splňuješ následující požadavky a chtěl/a bys pracovat ve společnosti, která má na prvním místě své klienty a neustále pracuje na zlepšování svých služeb, pošli nám svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem – oboje v českém a anglickém jazyce.
Abys zapadl/a do našeho kolektivu a nabízená pozice tě bavila, měl/a by si:
Být přátelský a pozitivně naladěný
Mít zájem pracovat pro společnost, pro kterou je kvalita a dostupnost služeb na prvním místě a která patří k předním firmám ve svém oboru
Mít pozitivní vztah k cestování, komunikaci s klienty a kvalitním službám
Ovládat anglický jazyk na takové úrovni, aby Tě nebrzdil při každodenní písemné a telefonické komunikaci
Být zodpovědný, odolný vůči stresu, pečlivý a pracovitý
Dobře si rozumět s počítačem (ovládáš programy MS OFFICE) a velmi dobře se orientuješ na internetu
Mít osvojené logické a empatické myšlení, asertivní chování a příjemné vystupování
Být absolventem minimálně střední školy s maturitou a s touhou se i nadále mimo školu učit novým věcem
Pozice je vhodná pro absolventy.
Co nabízíme:
Zajímavou práci ve společnosti, která se ke svým zaměstnancům chová stejně jako ke svým klientům
Odpovídající platové ohodnocení s bonusy za kvalitní práci
Možnost osobního rozvoje a dalšího vzdělávání
Mobilní tarif s daty pro telefon
Práce s moderními technologiemi
5 týdnů dovolené
Stravenky
Příspěvky na dovolenou
další benefity odpovídající cestovní agentuře
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail přes
.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?