- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
IATA agentura FLY UNITED s.r.o. hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici Cestovní konzultant pro rozšíření našeho mladého a dynamického týmu. Pokud splňuješ následující požadavky a chtěl/a bys pracovat ve společnosti, která má na prvním místě své klienty a neustále pracuje na zlepšování svých služeb, pošli nám svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem – oboje v českém a anglickém jazyce.
Abys zapadl/a do našeho kolektivu a nabízená pozice tě bavila, měl/a by si:
Být přátelský a pozitivně naladěný
Mít zájem pracovat pro společnost, pro kterou je kvalita a dostupnost služeb na prvním místě a která patří k předním firmám ve svém oboru
Mít pozitivní vztah k cestování, komunikaci s klienty a kvalitním službám
Ovládat anglický jazyk na takové úrovni, aby Tě nebrzdil při každodenní písemné a telefonické komunikaci
Být zodpovědný, odolný vůči stresu, pečlivý a pracovitý
Dobře si rozumět s počítačem (ovládáš programy MS OFFICE) a velmi dobře se orientuješ na internetu
Mít osvojené logické a empatické myšlení, asertivní chování a příjemné vystupování
Být absolventem minimálně střední školy s maturitou a s touhou se i nadále mimo školu učit novým věcem
Pozice je vhodná pro absolventy.
Co nabízíme:
Zajímavou práci ve společnosti, která se ke svým zaměstnancům chová stejně jako ke svým klientům
Odpovídající platové ohodnocení s bonusy za kvalitní práci
Možnost osobního rozvoje a dalšího vzdělávání
Mobilní tarif s daty pro telefon
Práce s moderními technologiemi
5 týdnů dovolené
Stravenky
Příspěvky na dovolenou
další benefity odpovídající cestovní agentuře
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.