- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro mezinárodní rodinnou firmu se sídlem v Belgii s více než 85 lety zkušeností v mlynářském a pekařském oboru. Každý den více než 5 000 zaměstnanců vyrábí a prodává vysoce kvalitní pekařské výrobky pro zákazníky, prodejce a profesionály v gastronomii ve více než 35 zemích světa. Firma klade důraz na kvalitu, udržitelnost a respekt k lidem,
výrobkům i planetě. LLBG věří v udržitelný růst své společnosti i svých zaměstnanců. Nyní sem hledáme nového vedoucího směny do úseku sladkého pečiva.
Náplň práce:
Organizace a vedení týmu přibližně 100 pracovníků na směně při výrobě sladkého pečiva.
Kontrola dodržování firemních standardů, procesů a procedur.
Dohled nad produktivitou a efektivitou práce zaměstnanců.
Zajištění dodržování hygienických předpisů (HACCP), BOZP a požární ochrany.
Organizace personálního obsazení směn (řešení nemocí, dovolených, přesčasů).
Administrativní činnosti a vedení záznamů.
Účast na pravidelných poradách vedení a předávání informací týmu.
Práce v nepřetržitém provozu na 12 hodinové směny v režimu krátký/dlouhý týden (stabilní
rozvrh směn).
Požadavky:
Středoškolské vzdělání
Minimálně 2 roky praxe s vedením většího týmu ve výrobním podniku
Znalost práce s PC (MS Office, SAP výhodou)
Nabízíme:
Letní a zimní bonusy v závislosti na výsledcích firmy.
Každoroční valorizace mzdy.
Referral program (odměna za přivedení nového kolegy 10-30 000 Kč).
Přátelské a stabilní pracovní prostředí rodinné belgické firmy.
Možnost profesního růstu a pravidelná školení.
22 dnů dovolené + 3 dny rekondičního volna.
Mobilní telefon a výhodné tarify pro rodinu.
Firemní kantýna s výhodným stravováním.
Káva, čaj a pečivo zdarma na pracovišti, denní příděl pečiva domů zdarma.
Zaměstnanecké slevy na výrobky.
MHD spojení přímo k firmě, hlídané parkoviště a kolárna.
Příspěvek na penzijní pojištění.
Firemní společenské a kulturní akce, slevy na divadelní představení a sportovní utkání.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.