- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro stabilní českou společnost v Opavě hledáme šikovného údržbáře/správce budovy. Budete pánem svého času, čeká Vás různorodá pracovní náplň, krásné nové firemní auto k soukromým účelům, garantovaný 13., 14. plat a mnoho dalších nadstandardních benefitů!!
- Vaším úkolem bude udržet vnitřní i vnější chod firmy a vzhled veškerých prostor a zařízení ve stavu, který bude firmu reprezentovat a umožňovat její bezproblémový každodenní provoz
- Pravidelná údržba a drobné opravy v případě havárii okolo areálu apod.
- ideálně praxe na pozici elektrikář, údržbář, správce budovy apod.
- manuální zručnost, schopnost a ochotu pracovat v určité potřebné míře ve všech řemeslech (elektro, zámečnictví, instalatérství)
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- vyhláška 50 § 6
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- Pokuď máte rádi kutilství - máte velkou výhodu :)
- HPP ve stabilní české společnosti (rodinný charakter)
- Férové platové ohodnocení dle praxe
- Smlouva na dobu neurčitou
- Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje
- Pravidelné bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Garantovaný 13. a 14. plat
- Velmi nízká fluktuace zaměstnanců (průměrně jsou zde zaměstnanci i 20 let)
- Příjemný pracovní kolektiv
- Pouze ranní směny (do 15:30)
- Víkendy volné
- Zaměstnanecké benefity (lístky do divadla, vstup na badmintonový, squashový či tenisový kurt, firemní mobilní tarif a mnoho dalšího)
- Krásný firemní vůz k soukromým účelům
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?