- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme OHLA ŽS – silná stavební a developerská společnost s více než 70letou tradicí. Působíme napříč obory pozemního, dopravního i vodohospodářského stavitelství. Naše projekty mění tvář měst a regionů, ať už jde o nemocnice, železnice nebo mosty. Jsme stabilní firma s mezinárodním přesahem, kde zkušenost, inovace a odpovědnost tvoří základ každého úspěšného díla.
Staňte se součástí silného týmu ve stabilní a uznávané stavební společnosti!
Hledáme zkušeného Koordinátora TZB, který se ujme řízení a koordinace technických zařízení budov na našich významných projektech. Čeká vás zodpovědná a pestrá práce, která má smysl. Nabízíme jistotu stabilního zaměstnání, možnost profesního růstu a účast na projektech, které jsou vidět.
Co bude Vaší denní náplní:
Co Vám pomůže, aby Vám šla práce od ruky?
Výhodou:
Co vám můžeme nabídnout:
Myslíme, že toho není úplně málo a doufáme, že až dočtete do konce, naše nabídka Vás zaujme natolik, že se rozhodnete zaslat nám Váš životopis:
– když onemocníte, můžete čerpat 3 dny sick days (zdravotní volno) ročně s plnou mzdou
– prevence je také velmi důležitá v péči o zdraví a tak můžete využít onkologických prohlídek zdarma, které pro naše zaměstnance pravidelně zařizujeme
– oblíbeným benefitem je u nás i očkování zdarma, nabízíme očkování proti chřipce, klíšťové encefalitidě a žloutence
Místo výkonu práce: Olomoucko
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Pokud máte o uvedenou pracovní nabídku zájem a splňujete všechny požadavky, vyplňte následující formulář. V případě kladného posouzení Vaší nabídky budete pozván/a k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?