HR Representative with German

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Providing healthcare solutions to its clients across the globe, this company focuses on using cutting edge biomedical engineering to revolutionize medical industry. With a mission of further promoting the general welfare and quality of life for people everywhere, this company is able to positively impact millions of lives each year. A leader in its industry, as well, they also focus on their employees and maintain good company citizenship in the industry.

Are you passionate about the value HR can bring to the business? This role provides HR support, tools and strategies that optimize employee productivity, retention and internal processes.

We are looking for people who enjoy administrative type of work in HR.

Responsibilities:

  • Perform data look up as well as data entry in various HR administration systems
  • Assemble personnel and benefits files and maintain filing as needed
  • Act as a contact person for employees on a wide range of HR related questions (including employment terms, HR systems and programs, legislation)
  • Prepare letters, contracts, forms and other HR related documents
  • Preparing and contributing to reports, briefings correspondence and presentations
  • Take care of advisory and HR administrative transactional activities in the areas of payroll, contracts, personnel documentation etc.
  • Perform various functions within different disciplines of the Human Resources department

REQUIREMENTS:

  • 1 to 3 years of experience in HR, customer service or administration sector
  • Excellent communication skills
  • Working experience from multinational company is highly desirable
  • Experience working with SAP is an advantage, but not a must
  • Fluency in English and German language
  • High level of professionalism
  • Understanding of confidentiality

BENEFITS:

  • Cafeteria: 4000 CZK monthly
  • Competitive salary
  • Meal vouchers
  • Possibility for both personal as well as career growth
  • Daily use of foreign languages
  • Contract for indefinite period of time

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 19. listopadu
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o., v likvidaci | COMFORT ENERGY Prodej s.r.o.,… | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • od 58 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Kolín Kolín
  • od 58 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 72 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • od 72 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Trutnov Trutnov
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Kutná Hora Kutná Hora
  • od 72 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Náchod Náchod
  • od 72 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • od 58 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Náchod Náchod
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Finanční Institut s.r.o. | Finanční Institut s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • od 72 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., CentralWork s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Flex Databases s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Hloubětín, Praha, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.