- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Skladník + Expedient + Materiálová Účetní (A2322)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Máte zkušenosti v oblasti logistiky, expedice nebo vlastníte řidičské oprávnění pro VZV?
Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat.
EXPEDIENT
- čištění, značení, balení a bednění vyráběných dílů
- příprava a systémové zpracování vývozních dokumentů dle termínů expedice
- práce s přenosným terminálem, odvádění VP
- práce na PC, e-mailová komunikace
- objednání dopravy, koordinace přepravců
- manipulace s díly, nakládka, vykládka, převozy dílů
- směnnost - ranní / odpolední směny (pondělí - pátek)
SKLADNÍK
- provádí a zajišťuje systémový i fyzický příjem nebo přeskladnění materiálu dle dodacích listů
- provádí a zajišťuje systémový i fyzický výdej materiálu pomocí přenosného terminálu
- dodržuje stanovené pracovní postupy, pracuje v IS Helios
- v rámci manipulace při přijmu, výdeji či přeskladnění využívá manipulační techniku – VZV nebo paletový vozík
- přebírá a kontroluje materiál od dopravců
- provádí průběžné inventury jednotlivých skladů dle stanovených termínů
- dodržuje BOZP a metodiku 6S
- nepřetržitý provoz, pouze denní směna 6:00 - 18:00 (11:30 h). Krátký / dlouhý týden
MATERIÁLOVÁ ÚČETNÍ
- provádí a zajišťuje systémový příjem materiálu dle dodacích listů v IS Helios
- provádí a zajišťuje systémový výdej materiálu v IS Helios s přihlédnutím k dodržování stanovených pracovních postupů
- vystavuje reklamace pro tuzemské i zahraniční dodavatele
- zajišťuje pokladnu, přebírá materiál od dopravců, hrazený dobírkou, popř. drobné nákupy ostatních oddělení
- zajišťuje celní proces u příchozího materiálu do firmy, podklady a dokumentaci k clení prověřuje a odesílá příslušnému celnímu úřadu, po proclení uvolňuje materiál k příjmu do skladu dle stanoveného pracovního postupu
- komunikuje se zahraničním zákazníkem agendu týkající se odloučeného skladu, řeší nesrovnalosti na těchto skladech a inventury za účasti zahraničního zákazníka
- směnnost - ranní / odpolední směny (pondělí - pátek)
Požadujeme
- SOU nebo SŠ vzdělání
- ŘP sk. B podmínkou
- oprávnění k řízení VZV výhodou
- znalost práce na PC – MS Office, IS Helios nebo SAP výhodou
- praxe v oboru výhodou
- časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
Nabízíme
- motivující mzdové ohodnocení
- dvousměnný provoz (PO-PÁ, ranní / odpolední)
- zajímavé benefity
- možnost osobního rozvoje a profesního růstu
- stravenky, příspěvek na dopravu
- firemní a rodinné akce
- nástup: ihned nebo dohodou
- místo výkonu práce: Liberec



