- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Kvalifikační požadavky: ukončené VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. úředně ověřené
Předpoklady pro výkon práce: očkování proti hepatitidě typu B, znalost práce na PC
znalost sociální tematiky, orientace v legislativě, samostatnost, pečlivost, flexibilita, komunikační dovednosti, organizační schopnosti, schopnost samostatné práce i práce v kolektivu
zdravotní způsobilost, občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu, ne starším než 3 měsíce, ŘP skupiny B, aktivní řízení
Základní popis činnosti: poskytování základního sociálního poradenství, vedení týmů sociálních pracovnic a aktivizačních pracovnic, zajišťování sociálních agend souvisejících s pobytem v sociální službě, koordinace individuálního plánování, metodická činnost v oblasti ochrany práv a individuálního plánování, dodržování vnitřních předpisů s důrazem na důstojnost klientů a ochranu majetku zřizovatele, odpovědnost za agendu vzdělávání (plánování, smluvní ujednání, realizace vzdělávacích kurzů), spolupráce s útvarem sociálně zdravotní péče
Pracovní režim: jednosměnný provoz (40 hodin týdně) – pružná pracovní doba
Plat: od 27 430 Kč + příplatek za vedení + osobní příplatek
Průměrný plat: 44 950 Kč
Benefity: až ve výši 22 000 Kč, příspěvek na závodní stravování, příspěvek na masáže, kulturu, sportovní akce, rekreace, týmové akce, stabilní prostředí veřejného poskytovatele sociálních služeb
V případě zájmu prosíme o zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu do 22. 5. 2022. Výběrové řízení bude dvoukolové. V prvním kole bude posouzen životopis uchazeče. Uchazeči, kteří postoupí do druhého kola dostanou k vypracování samostatnou práci a budou pozváni k osobnímu pohovoru s týmem kolegů. Nástup dohodou.
Zázemí silné a stabilní příspěvkové organizace; práci na plný pracovní úvazek PO-PÁ 8hod denně, příjemné pracovní prostředí, odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění v návaznosti na vnitřní platový předpis; platová tř. 9, po zapracování navíc osobní příplatek; profesní růst; 5 týdnů dovolené; benefity až do výše 22 000,– Kč, příspěvek na stravování ve vlastním stravovacím zařízení; příspěvky z FKSP na rekreaci, masáže, odměny k životním a pracovním jubileím.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.