- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jaká bude vaše činnost?
provádět administrativní úkony sociální práce na oddělení OSPOD
zakládat spisovou dokumentaci a písemnosti do spisových dokumentací
připravovat podklady pro pořádání případových konferencí, podílet se na organizaci případových konferencí
postupovat spisové dokumentace a materiály jiným institucím
vyřazovat a archivovat spisovou dokumentaci
spravovat příruční registraturu OSPOD
zpracovávat statistické výkazy
evidovat termíny návštěv v rodinách
evidovat termíny pro přehodnocení individuálních plánů ochrany dítěte a jeho rodiny a podrobného vyhodnocení dítěte a jeho rodiny
vést rejstříky
zpracovávat poštu oddělení OSPOD, vyřizovat e-mailovou a telefonickou komunikaci
připravovat podklady pro rozhodování přestupků
Co nabízíme?
pružnou pracovní dobu
5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna
stravenkové karty, stravenky v hodnotě 150 Kč na den
osobní příplatek
stabilizační odměna ve výši 2.500 Kč měsíčně již při nástupu
pravidelný růst platu, možnost mimořádných odměn
vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace, možnost kariérního růstu
příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání ve výši 4.000 Kč každý rok
benefitní příspěvek ve výši 6.000 Kč na rok
příspěvek na očkování
příspěvek na životní nebo penzijní pojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně
možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec
společenské a kulturní aktivity
stabilní a profesionální zázemí
Zájemce o pracovní pozici podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku nejpozději do 21.10.2024 do 09:30, více informacích na stránkách města Žatec v sekci úřední deska/výběrová a konkursní řízení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?