- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky: ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ve společenskovědní oblasti, bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost práce na PC- uživatelská úroveň MS Office, Word, Excel, Power Point, schopnost pracovat v týmu, zodpovědný a pečlivý přístup k práci, odolnost vůči stresu, ochota vzdělávat se, zkušenosti se sociální prací výhodou, komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.
Náplň práce: výkon činností probačního úředníka daných zákonem č. 257/2000 Sb., o Probační a mediační službě, tj. práce s pachateli a oběťmi trestných činů, vedení a kontrola pachatelů v rámci výkonu alternativních trestů, zajištění probačních činností v kontextu trestního řízení, součinnost s justičními partnery, orgány činnými v trestním řízení a dalšími institucemi v rámci zadaných úkolů.
Zam.výhody: platová třída11 (po zapracování 12. platová třída, dle Přílohy č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.), po osvědčení ve zkušební době osobní ohodnocení; rizikový příplatek; zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou; zařazení do specializačního a dalšího odborného vzdělávání; 5 týdnů dovolené; 5 dnů zdravotního volna; stravenky; pravidelné pracoviště; přátelské a podporující pracovní prostředí; zázemí stabilní organizace.
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zašlete nejpozději do 4.8.2022 na e-mail: e-mail přes (do předmětu uveďte VŘ- Probační úředník) nebo písemně na adresu Probační a mediační služba České Budějovice Lannova třída 117/63, 370 01 České Budějovice, k rukám Mgr. Marka Štěcha. Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?