- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Winstona Churchilla 1368/4, Ústí nad Labem-centrum.
PRACOVNÍ NÁPLŇ
Pokladna
Zodpovídá za peněžní hotovost v pokladně školy na základě dohody o hmotné odpovědnosti.
Vyzvedává a ukládá pokladní hotovost v peněžním ústavu do pokladny organizace.
Vyzvedává a ukládá pokladní hotovost v bankomatu peněžního ústavu a do pokladny organizace, pomocí přidělené platební karty.
Vede pokladnu – provádí hotovostní operace, vystavuje příjmové a výdajové pokladní doklady.
Vede pokladní knihu (korunovou, valutovou).
Zodpovídá za školní trezoru s pokladní hotovostí, kontroluje jeho uzamčení.
Vyúčtovává služební cesty (tuzemské i zahraniční), kontroluje formální správnost cestovního
příkazu.
Administrativa
Vyřizuje běžnou korespondenci školy, přináší a odnáší poštu.
Vede knihu došlé pošty, odeslané pošty.
Vede evidenci výběrových řízení nad 50 tisíc.
Vede evidenci zakázek do 50 tis Kč.
Materiální oblast a provoz
Zajišťuje objednávky podle pokynů ředitele školy (učební potřeby, tiskopisy, služby) a vede jejich evidenci v knize objednávek.
Zpracovává žádanky na nákup zboží a služeb dle platné legislativy.
Provádí samostatný nákup vybraného sortimentu zboží, zajišťuje jeho distribuci na určené místo.
Vede evidenci majetku.
Vybírá dodavatele podle směrnice ředitele o veřejných zakázkách do 50 tisíc.
Zodpovídá za přidělení inventárních čísel.
Provádí inventarizaci majetku, pokladny a cenin.
Na základě likvidačního protokolu provádí záznamy v rejstříku, inventárních knihách a kartách.
Zpracovává seznam osobních ochranných pracovních pomůcek jejich přidělení pracovníkům školy.
Vede evidenci přiděleného archivu hudebních nástrojů, půjčování nástrojů a zodpovídá za stav tohoto archivu.
Personální
Zakládá nové osobní spisy zaměstnanců a připravuje podklady pro nové pracovní smlouvy
Zajišťuje pravidelné lékařské prohlídky zaměstnanců
Vede evidenci služebních cest
Vede evidenci DVPP
Vypracovává rozvrhy pracovních směn pro každého zaměstnance
Vede evidenci nemocenských lístků, dovolené a služebních cest a předkládá je ke zpracování ekonomce školy.
Vede evidenci docházky, nároku na stravenky (dle docházky), doplňuje dovolené, služební cesty, rozvrhové změny a nemoci a předkládá ke zpracování ekonomce školy.
Ostatní
Zabezpečuje PO, BOZ a BOZP.
Organizačně a technicky zabezpečuje kulturní a společenské akce školy.
Zajišťuje přípravu a pořizování propagačních předmětů, brožur a letáků pro potřeby školy.
Nakupuje a vydává stravenky, pohyb eviduje v knize cenin.
Vede evidenci úplaty za vzdělávání, půjčovné, vyřizuje úplatu po splatnosti. Vystavuje faktury.
Zaznamenává omluvenky žáků a informuje učitele v knize omluvených.
V případě mimořádných pracovních situací může ředitel školy pověřit pracovníka novými úkoly.
Průběžně sleduje legislativní změn týkající se její pracovní náplně.
Eviduje přihlášky na Kurzy pro dospělé a vystavuje faktury na tuto i jinou doplňkovou činnost.
Požadovaný profil:
Úplné SŠ, nebo vyšší vzdělání ekonomického směru výhodou
Praxe ve školské příspěvkové organizaci jako hospodářka výhodou
Praxe ve funkci personalistky školské příspěvkové organizace výhodou
Znalost příslušných zákonů, vyhlášek a směrnic
Znalost práce s počítačem MS Office vč. programových aplikací pro účetnictví, znalost práce v Money S3 a Avensio výhodou
Komunikační a organizační schopnosti
Flexibilita, samostatnost, důslednost, odpovědnost
Zájem o da
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?