- 30 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Aktualizace 8. 7. 2022
Požadujeme – min. SŠ vzdělání (výhodou VŠ), obor marketing, znalost současných trendů, výborná znalost českého pravopisu, znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet), logické myšlení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, komunikativní schopnosti, tvořivost, aj.
Výhodou – cit pro grafiku, cit pro psaní chytlavých článků, základní znalost Google analytics a AdWords, znalost aplikace You Tube, tvorba šablon, UI a UX design, znalost AJ a PJ (e-mailová komunikace, občasná telefonická komunikace), mírně pokročilá znalost alespoň jednoho z grafických programů (Photoshop, Illustrator, InDesign).
Náplň práce – tvorba textového obsahu pro internetové stránky, e-shop – copywriting, editace obsahu webových stránek, marketingové průzkumy a zpracování reportů, spolupodílení se na tvorbě marketingové strategie společnosti, spolupodílení se na tvorbě obsahu internetového obchodu, správa sociálních sítí, další marketingové činnosti, práce v týmu.
Smluvní platové podmínky – při mimořádných výkonech možnost nadstandartních odměn, možnost kariérního růstu.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pracoviště: Třinec Nebory

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.