- Olomouc
- Jobs Contact Personal, s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Olomouc |
Firma | Olomoucký kraj |
Kategorie | Informační systémy a technologie, Analytik / analytička IT |
Hrubá mzda | 25.280 – 37.170 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Charakteristika vykonávané práce: systémové práce spojené s vývojem projektů změn provozu a údržby systémů informačních a komunikačních technologií, programového vybavení nebo informačních služeb, například definování modelů a výstupů, analýza systémových požadavků (funkcí a schopností, uživatelských a bezpečnostních požadavků, požadavků na rozhraní, provoz a údržbu), navrhování architektury systémů informačních a komunikačních technologií
a integrace jeho složek s jinými systémy, kvalifikační testování, instalace, přezkoumávání a ověřování jejich funkce
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: projektant informačních systémů oddělení rozvoje služeb na Odboru informačních technologií Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 1. 2023 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Ivan Russnák
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou – v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B4CUJOT-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Zodpovíme vaše dotazy ohledně brigád a práce, jak si najít tu nejlepší brigádu a co vše byste měli vědět o práci při studiu a praxi. Článek rozdělíme na dvě části, které spolu úzce souvisejí. V první části se budeme věnovat brigádám, praxím a v druhé části všeobecně práci při škole.
Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.
Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.
Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje