- 35 400 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: Do zaběhlého týmu hledáme novou pozici Vedoucího skladu! Cítíš se ve skladu jako ryba ve vodě? Rád vedeš lidi? Nebojíš se každodenní výzvy v oblasti velkoobchodních objednávek a vedení týmu? Jsi parťák? Není ti cizí skladová čtečka, paletový vozík, VZV, nebo třeba retrak? Jestli jsi na stejné vlně, hledáme právě TEBE! Jako Vedoucí skladu v naší firmě budeš spolupracovat a podílet se na dohledu: nad přejímkami zboží a jeho správném zaskladnění, vychystávání, kontrole, balení a přípravě zákaznických objednávek k expedici v oblasti velkoobchodu, štítkování zboží dle náležitých certifikací a jeho inventarizaci,
budeš mít komplexní zodpovědnost za skladové prostory, tedy udržování pořádku a čistoty, dodržování BOZP a evidenci provozních deníků manipulační techniky, kromě vedení týmu skladníků se s nimi budeš aktivně na veškeré práci podílet
DALŠÍ POŽADAVKY: Neváhej a ozvi se, pokud jsi: parťák do nepohody, máš chuť rozvíjet sebe, i svůj budoucí tým, jsi flexibilní a zodpovědný, máš zkušenosti s vedením týmu lidí (zkušenost s vedením týmu lidí je podmínkou), jsi empatický, komunikativní a nekonfliktní, nebojíš se paleťáků, VZV, retraku a další manipulační techniky (na vše tě zaškolíme, samozřejmě na náklady firmy)
NABÍZÍME: NÁSTUP IHNED! k nástupnímu platu roční prémie dle jasně stanovených kritérií, pracovní dobu po – pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině), smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou, občerstvení na pracovišti, zaměstnaneckou slevu na nákup zboží 20 %, firemní telefon i k soukromým účelům/neomezený tarif, zázemí rodinné firmy, zdarma fitness centrum a solárium pro zaměstnance přímo v naší firmě, po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA, pracovní doba po – pá 07:00 – 15:30 hod, v měsících od září do listopadu dvousměnný provoz po – pá směna 1: 07:00 – 15:30 hod, směna 2: 14:00 – 22:30 hod.
KONTAKT: SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE na uvedený e-mail. Do předmětu emailu uvádějte: „hlásím se na pozici vedoucí skladu“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.