- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: Do zaběhlého týmu hledáme novou pozici Vedoucího skladu! Cítíš se ve skladu jako ryba ve vodě? Rád vedeš lidi? Nebojíš se každodenní výzvy v oblasti velkoobchodních objednávek a vedení týmu? Jsi parťák? Není ti cizí skladová čtečka, paletový vozík, VZV, nebo třeba retrak? Jestli jsi na stejné vlně, hledáme právě TEBE! Jako Vedoucí skladu v naší firmě budeš spolupracovat a podílet se na dohledu: nad přejímkami zboží a jeho správném zaskladnění, vychystávání, kontrole, balení a přípravě zákaznických objednávek k expedici v oblasti velkoobchodu, štítkování zboží dle náležitých certifikací a jeho inventarizaci,
budeš mít komplexní zodpovědnost za skladové prostory, tedy udržování pořádku a čistoty, dodržování BOZP a evidenci provozních deníků manipulační techniky, kromě vedení týmu skladníků se s nimi budeš aktivně na veškeré práci podílet
DALŠÍ POŽADAVKY: Neváhej a ozvi se, pokud jsi: parťák do nepohody, máš chuť rozvíjet sebe, i svůj budoucí tým, jsi flexibilní a zodpovědný, máš zkušenosti s vedením týmu lidí (zkušenost s vedením týmu lidí je podmínkou), jsi empatický, komunikativní a nekonfliktní, nebojíš se paleťáků, VZV, retraku a další manipulační techniky (na vše tě zaškolíme, samozřejmě na náklady firmy)
NABÍZÍME: NÁSTUP IHNED! k nástupnímu platu roční prémie dle jasně stanovených kritérií, pracovní dobu po – pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině), smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou, občerstvení na pracovišti, zaměstnaneckou slevu na nákup zboží 20 %, firemní telefon i k soukromým účelům/neomezený tarif, zázemí rodinné firmy, zdarma fitness centrum a solárium pro zaměstnance přímo v naší firmě, po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA, pracovní doba po – pá 07:00 – 15:30 hod, v měsících od září do listopadu dvousměnný provoz po – pá směna 1: 07:00 – 15:30 hod, směna 2: 14:00 – 22:30 hod.
KONTAKT: SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE na uvedený e-mail. Do předmětu emailu uvádějte: „hlásím se na pozici vedoucí skladu“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?