- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Jaká jsme společnost?
Naše společnost se zabývá prodejem všech možných typů židlí, se specializací na kancelářské židle.
V Česku jsme jedničkou v prodeji kancelářských židlí. Působíme již od roku 1995.
Jsme autorizovaní prodejci od většiny výrobců v České republice + prodáváme produkty pod značkou DXRACER, MERCURY. Dovážíme zboží ze zahraničí a prodáváme jej také i prostřednictvím velkých eshopů + máme vlastní velkoobchodní sit prodejců.
Naše nabídka nemá konkurenci co se týče šíře sortimentu.
Co bude Vaší náplní práce ?
. práce ve skladu, objednávání přepravy
· příjem, kontrola a zpracování nově příchozích objednávek
· expedice zásilek, kdy práce je vzhledem k manipulaci se zásilkami přesahující více jak 15 kg vhodná spíše pro muže
· rozvozy dodávkou
· řešení případných problémů a nesrovnalostí , Řešení změn v objednávkách
· práce v eshopu a jeho administračním rozhraní, práce v účetním systému Money S4
. komunikace s dopravci dodavateli a zákazníky ( e-mail / tel. ) .
. řešení změn v objednávkách
. komunikace mezi jednotlivými odděleními a prodejnami
. samostatné řešení aktuálních úkolů
Co Vám nabízíme ?
. 25 dnů dovolené
. vánoční prémie
· práci na plný pracovní úvazek
. zaškolení, abyste se co nejdříve cítili jako ryba ve vodě
· zaměstnanecké slevy na naše produkty
. stravenkový paušál
. přesčasy jsou propláceny s příplatek a nepropadají u nás
. skvělý tým kolegů
Co požadujeme:
. minimálně středoškolské vzdělání dokončené maturitní zkouškou
. ovládání práce na PC
. řidičský průkaz skupiny B, zkušenosti s řízením dodávky nebo 5 let aktivní praxe v řízení
. zodpovědnost a pečlivost
. dobré vyjednávací, komunikační a vyjadřovací schopnosti
První kontakt: emailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.