- Plný úvazek

Náplň práce: Obsluha kancelářské techniky, Přijímání a ohlašování návštěv. Vedení knihy návštěv, uvádění návštěv. Vedení evidence písemností (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování operativních úkolů kancelářského útvaru. Podávání a výběr listovních zásilek a balíků na poštách. Správa vstupních karet. Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). Komunikace se správou budovy. Objednávání kancelářských potřeb. Tvorba jednoduchých reportů, výkazů, statistik. Vykonávání dílčích administrativních prácí. Poskytování informací o telefonních linkách pracovišť a pracovníků, vyřizování krátkých vzkazů apod. Zajišťování občerstvení při jednáních managementu společnosti.
Požadavky: SŠ vzdělání. Aktivní přístup a samostatnost. Komunikativnost. Znalost AJ. ŘP sk. B
Nabízíme příspěvek na závodní stravování. V případě zájmu se hlaste emailem nebo telefonicky.
Místo výkonu práce: Karlov 197, Kutná Hora
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?