- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Co od Vás požadujeme:
" SŠ vzdělání ekonomického směru, VŠ výhodou
" Velmi dobrá znalost účetní a daňové legislativy, českých účetních standardů
" Praxe min. 2 roky na stejné nebo obdobné pozici
" Analytické schopnosti, samostatnost, pečlivost
" Organizační a komunikační schopnosti
Co Vás u nás čeká?
" Řízení přípravy a vedení účetních záznamů v souladu s účetní metodikou společnosti a legislativou
" Vedení hlavní podnikové účetní knihy a evidenci závazků, zásob a investičního majetku
" Řízení provozní, všeobecné, finanční a investiční účtárny
" Řízení zpracování účetní závěrky, zodpovědnost za předložení hospodářského výsledku společnosti
" Vypracování finančních výkazů
" Příprava daňové strategie a koordinace přípravy daňového přiznání
" Optimalizace účetních procesů
" Řízení a motivování týmu
Co Vám nabízíme:
" Zajímavou práci na plný úvazek v dynamicky se rozvíjející a stabilní české firmě
" Přímý kontakt s výrobou a realizací zakázky
" Možnost získání nových znalostí a kariérního růstu
" Zajímavé finanční ohodnocení
" Školení zaměstnanců
" Závodní stravování
" Příspěvek na stravování
" Jazykové kurzy
" Možnost příspěvku na penzijní připojištění
" Dobrou dopravní dostupnost – zastávka autobusu přímo u areálu firmy
Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravování, závodní stravování, možnost příspěvku na penzijní připojištění, jazykové kurzy
Kontakt: e-mailem nebo telefonicky v době Po – Pá, 07:00 – 15:00
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?