- Plný úvazek

Ředitel/ka Aquacentra Kyjov (provoz krytého bazénu, letního koupaliště, saunového světa a gastro provozu).
Popis pracovní činnosti: zajištění provozního fungování organizace a jednotlivých zařízení, zajištění technického fungování svěřených staveb a objektů během provozu zařízení, včetně řešení případných reklamací v záruční době staveb , zajištění dosahování ekonomických cílů organizace (včetně plánování rozpočtu, průběžného reportingu, zajištění vedení ekonomické agendy organizace atd.), zajištění obchodně-marketingové činnosti organizace (vytváření dlouhodobých a krátkodobých plánů obchodní a marketingové činnosti, realizace marketingových aktivit, zajišťování cenotvorby, zajištění obchodní činnosti pro sektor B2B a B2C), zajišťování personální činnosti (provádění úkonů souvisejících s přijímáním nových zaměstnanců, jejich vstupní i průběžné proškolování, stanovování platu, vypracování pracovních náplní, ukončování pracovních poměrů, atd.), řízení podřízených (zadávání pracovních úkolů a dohlížení na jejich včasné a řádné plnění, vydávání organizačních a provozních řádů, rozpisy směn atd.), plnění svěřených úkolů v souladu s cíli rozvoje řízené organizace a v souladu se strategií města Kyjova, dodržování povinností vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, oborových norem, zakladatelských a organizačních dokumentů, které upravují statut a vnitřní právní poměry zaměstnavatele a řízené společnosti, pokynů, instrukcí a rozhodnutí zakladatele, rozvíjení firemní kultury, dbát o dobrou pověst, prosperitu a prospěch řízené organizace, uzavírání a ukončování smluvních vztahů, zastupování právnické osoby navenek.
Předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ředitelky: fyzická osoba, plně způsobilá k právním úkonům, svéprávná, bezúhonná a zdravotně schopná výkonu pracovní pozice ředitele/ředitelky, ovládající úřední (český) jazyk, vzdělání vysokoškolské v bakalářském nebo magisterském studijním programu, vyšší odborné nebo střední s maturitou (obor ekonomický, management, technický, právní, cestovní ruch případně rekreologie výhodou), praxe ve vedoucí pozici min. 3 roky podmínkou, vysoká úroveň manažerských, organizačních a řídících schopností , znalost problematiky v oblasti poskytování služeb, ekonomického řízení společnosti, orientace v legislativě, výhodou znalost grantových a dotačních systémů, výborné komunikační schopnosti, nekonfliktnost , prezentační dovednosti a prozákaznický přístup, schopnost vysokého pracovního nasazení, odolnost proti stresu, smysl pro týmovou práci, ochota dále se vzdělávat, uživatelská znalost práce na PC , ŘP sk. B a praxe v řízení vozidla, znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou.
Obsahové náležitosti přihlášky: písemná přihláška s uvedením jména, příjmení, příp. titulu, data a místa narození, státní příslušnosti, místem trvalého pobytu, číslem občanského průkazu nebo čísla pasu, jde-li o cizího státního občana, telefonního spojení, e-mailové adresy, s datem a podpisem uchazeče, kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (nemusí být ověřeno, originál nebo úředně ověřená kopie bude požadována při nástupu do pracovního poměru), doklad o průběhu všech dosavadních zaměstnání formou čestného prohlášení uchazeče s uvedením přesného časového přehledu, funkčního zařazení a kontaktu (opatřený datem a podpisem uchazeče), strukturovaný profesní životopis (opatřený datem a podpisem uchazeče), výpisu z evidence rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce, lze zaslat kopii, originál bude požadován při postupu uchazeče do pohovoru) , koncepce provozu AQUACENTRA KYJOV v rozsahu maximálně 4 stran strojopisu (opatřena datem a podpisem uchazeče)
Předpokládaný nástup na pracovní místo ředitele/ředitelky od 1. dubna 2022, nejpozději však
k 1. květnu 2022. Pracovní poměr na plný úvazek a na dobu neurčitou. Termín doručení přihlášek: do 21. února 2022 do 12 hodin.Písemné přihlášky včetně požadovaných náležitostí lze doručit na e-mailovou adresu nebo datovkou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?