- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: poskytování základního sociálního poradenství – jednání se zájemci o službu, provádění šetření; zajišťování sociálních agend souvisejících s pobytem v sociální službě včetně správy depozitních účtů klientů; samostatné zpracování individuálních socioterapeutických plánů; samostatné provádění socioterapie směřující k sociální rehabilitaci a integraci; řešení sociálně-právních a sociálně zdravotních problémů klientů aplikací odborných metod sociální práce; diagnostická činnost; účast na jednáních se správními orgány a jinými organizacemi v zájmu klientů; metodická činnost v oblasti ochrany práv a individuálního plánování, dodržování vnitřních předpisů s důrazem na důstojnost klientů a ochranu majetku zřizovatele.
Jedná se o zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost.
Požadujeme: odbornou způsobilost dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, znalost práce na PC (výhodou praxe v programu Cygnus), orientace v legislativě, profesionální a laskavý přístup k uživatelům pobytové služby, spolehlivost, ochotu, zodpovědnost, flexibilitu, komunikativnost, trestní bezúhonnost, empatii, schopnost práce v týmu.
Nabízíme: stabilní zázemí v příspěvkové organizaci města Ústí nad Labem, 5 týdnů dovolené, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/1 směna, po zkušební době příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
Platové ohodnocení v souladu s Nařízením vlády č. 263/2018 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (10. platová třída, platový stupeň dle doby započitatelné praxe, po zapracování osobní příplatek).
Podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného profesního životopisu na: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?