- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Organizuje akce s partnerskými městy.
Zodpovídá za realizaci akce vítání občánků.
Vede agendu jubilantů, navrhuje a pořizuje propagační předměty.
Organizuje drobné městské kulturní akce (např. pietní akce).
Vede agendu rozpočtu na svěřeném úseku.
Zajišťuje činnost tajemnice komise vnějších vztahů a cestovního ruchu a další činnosti
Výběrové řízení – datum bude oznámeno uchazečům po termínu pro podávání přihlášek.
PŘEDPOKLADY:
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
POŽADUJEME:
Aktivní znalost německého jazyka.
Schopnost samostatné tvorby oficiálních textů (pozvánky, atd.).
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office – především MS Word, Excel, internet).
Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
Samostatnost, organizační schopnosti.
VÝHODOU JE:
Praxe v oblasti marketingu, propagačních akcí.
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na úředníka pro agendy úseku kultury, propagace a partnerských vztahů“
VŠE ODEVZDEJTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov
poslat na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov
datovou schránkou – 6xmbrxu
NEJPOZDĚJI DO 13.12.2023
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?