- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obchodník měřicích přístrojů v regionu Morava
Hledáme posilu (a je jedno, jestli muže nebo ženu) do našeho obchodního týmu: se smyslem pro přesnost, protože budeš mít na starost přesnou měřicí techniku; se smyslem pro humor, protože se na sebe nechceme mračit; s elánem pomáhat, protože si tu navzájem pomáháme, stejně jako pomáháme hledat správná řešení našim zákazníkům.
A jak by vypadal tvůj den? V pondělí ráno přijdeš do práce. Zkontroluješ si poštu u své ranní kávy a zjistíš, jestli se někdo z našich zákazníků nedostal do svízele, protože ty mají přednost. Pak se vrhneš na obchodní nabídky z předchozího výjezdu. Pokud tam je nějaké nestandardní řešení, dáte hlavy dohromady se svými zkušenějšími kolegy a určitě přijdete na to správné. Třeba i u dobrého oběda. Odpoledne máte malou týmovou poradu, kde předáš report o své práci šéfovi. A také si rozdělíte úkoly na další dny a ty víš, že tě čekají v týdnu tři dny cestování po zákaznících. Odpoledne si ještě vyhledáš na internetu, v našich informačních systémech nebo ve spolupráci s marketingem nové akvizice v okolí Tvých plánovaných cest, kde by naše měřicí technika byla přínosem a obvoláš tyto nové potenciální zákazníky.
Dokážeš si takový den představit? Tak bys měl/a splňovat tyto body: minimálně maturitní vzdělání, nejlépe obchodního nebo technického směru (umíme si ale představit i technicky nadaného člověka z humanitních studií); týmovost, ale i samostatnost; schopnost uvažovat „out of the box“, protože pak dokážeš nabídnout zákazníkovi neotřelé řešení; asertivita, protože každý zákazník je jiný (zkušený obchodník ví, o čem mluvíme); angličtina na komunikativní úrovni (většina zákazníků jsou Češi, ale naši dodavatelé jsou zahraniční a některá školení a dokumentace přístrojů bývají v angličtině); aktivní řidič a držitel řidičského oprávnění skupiny B (anebo ochotu platit si ze svého taxi).
A co můžeš očekávat ty od nás? Maximální podporu svých zkušených kolegů včetně vstřícného šéfa; odborná školení, která z tebe udělají specialistu na svém místě; klouzavá pracovní doba; možnost občasné práce z domova; služební auto i k soukromým účelům (po prokázání odbornosti nebo získání dostatečné praxe); 5 týdnů dovolené; služební notebook a telefon; stravenky.
Pokud jsi dočetl až sem, tak pravděpodobně uvítáš kontakt na naše personální oddělení, kde se doptej na více informací nebo kam nám rovnou pošli svůj motivační dopis a strukturovaný životopis.
Personální oddělení
Tel.: zobrazit tel. číslo
E-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.