- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Dovednosti:
psychická stabilita, odolnost, pečlivost, smysl pro zodpovědnost, iniciativa, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, administrativní dovednosti v rámci zpracovávání písemných výstupů z konzultací
Charakteristika nabízené pracovní pozice:
poskytování psychologického poradenství a psychoterapie – individuální, párové a rodinné, krizová intervence, vedoucí detašovaného pracoviště – běžné administrativní činnosti
Odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění.
Možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu, možnost pracovat v odborném týmu, pravidelné supervize, intervize, zaměstnanecké benefity, 5 týdnů dovolené, příjemné prostředí, kvalitní a pohodový kolektiv.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Podmínky pro zařazení zájemce do výběrového řízení:
V případě zájmu o tuto pozici zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis v obálce označené nápisem „Výběrové řízení – psycholog Ústí nad Orlicí“ na adresu:
Poradna pro rodinu Pardubického kraje
Na Pláni 1343
562 06 Ústí nad Orlicí
Termín pro příjem přihlášek: 31. 5. 2022
Forma výběrového řízení: První kolo výběrového řízení – vyhodnocení došlých žádostí.
Druhé kolo výběrového řízení – vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru v průběhu měsíce června 2022.
Kontaktní osoba: Mgr. Lucie Mačková, vedoucí pracoviště, psycholog
Poradna pro rodinu Pardubického kraje detašované pracoviště Ústí nad Orlicí
e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?