- Plný úvazek
Charakteristika pracovní pozice: výkon státní správy v rámci rozsahu přeneseném na obec s rozšířenou působností dle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících, ve znění pozdějších předpisů – např. posuzování splnění podmínek k provozování silniční motorové dopravy a taxislužby vč. vystavování průkazů způsobilosti, zajišťování kontrolní činnosti při dodržování smlouvy týkající se městské autobusové dopravy uzavřené mezi městem
a dopravcem, projednávání a schvalování jízdních řádů, zajišťování licenční činnosti k provozování linky pravidelné linkové osobní dopravy a vydávání stanovisek k jejich provozování atd. Spolupráce při tvorbě rozpočtu, sledování jeho čerpání, fakturace, vyměřování správních poplatků.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 17 100 do
25 740 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: 1. 2. 2017, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.
Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
- orientace v předmětné oblasti a souvisejících právních předpisech
- administrativní schopnosti
- zodpovědný přístup a spolehlivost
- výborná znalost práce s MS Office
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 16. 1. 2017 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „VŘ na funkci správkyně / správce silniční dopravy“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v úseku personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně