- 32 600 – 38 600 Kč
- Plný úvazek
13.4.2023/NÁPLŃ PRÁCE: péče v domácnosti o seniory a osoby se ZP, pomoc s osobní hygienou, přípravou stravy, vedením domácností, doprovod k lékařům, na úřady, aktivizační činnost. Možnost zaměstnání na hlavní pracovní poměr, zkrácený nebo DPČ nebo i DPP. POŽADAVKY: Nutný kvalifikační kurz pracovník v sociálních službách dle zákona 108/2006 Sb. – lze u nás doplnit, nebo vzdělání praktická sestra. ŘP sk. B. Znalost práce se seniory a osobami s postižením. Samostatnost a odpovědnost v plnění úkolů, komunikativnost, časová flexibilita, loajalita k zaměstnavateli, schopnost týmové spolupráce. Výhodou praxe v soc. službách, příp. v péči o osobu blízkou, absolvované další kurzy v soc. službách. Práce vhodná i pro absolventy. Přihlášky včetně životopisu zasílejte výhradně e-mailem: www.girasole.cz. Nevystavovat doporučenku. Vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor. KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.