- 27 000 – 29 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Ostrava, Nádražní 157/532
Kontakt: emailem
Náplň práce: vedení evidence přeprav, evidence a sjednávání pojištění, komunikace se zákazníky, kontrola dobírek, zpracování podkladů pro mzdy, zástup dispečerů v době jejich nepřítomnosti.
Požadavky: dobrá znalost MS Office s důrazem na Excel, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci, velmi dobré komunikační schopnosti, zkušenost v oblasti dispečinku velkou výhodou.
Nabízíme: zázemí ve stabilní společnosti – na trhu již 20 let, příjemné pracovní prostředí, práce na plný úvazek po-pá 7–15:30 h, prac.sml. na dobu neurčitou, stravenky, neom. tarif na volání, data.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.