- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: Chceš být součástí rychle se vyvíjejícího a dynamického prostředí? Umíš převzít zodpovědnost? Jsi kreativní a cílevědomá? Pracuješ ráda samostatně? Máš zkušenosti z oboru, nebo odpovídající vzdělání? Máš ráda sociální sítě? Pak je pozice Asistentky marketingu v naší firmě právě pro tebe! Jako asistentka marketingu v naší firmě budeš: Vyhodnocovat klíčová čísla prodejny a podílet se na tvorbě statistik. Zpracovávat objednávky zboží pro prodejnu. Řešit požadavků pro HELP/DESK za oblast prodejny. Objednávat a vybírat nové zboží pro prodejnu s jeho následnou implementací ve spolupráci s Vedoucí prodejny. Komunikovat se zákazníky a dodavateli. Vybírat jednotlivé artikly pro nadcházející kampaně a následně se podílet na tvorbě letáku ve spolupráci s grafikem. Cenotvorba, monitoring konkurence. Aktivní práce na marketingových aktivitách pro podporu a zvýšení prodeje (plakáty, promo akce, soutěže na sociálních sítích, propagační výrobky, reklamní produkty). Správa Facebookových a Instagramových stránek firmy. Focení a prezentace nových výrobků . Analýza potenciálu prodeje
Starost o chod a provoz Zásilkovny ve spolupráci s vedoucí prodejny.
DALŠÍ POŽADAVKY: Neváhej a ozvi se, pokud jsi:
Člověk na podobné pozici s praxí alespoň 2 roky, nebo máš vzdělání se zaměřením na marketing a podnikání, nebo ekonomii. Máš v malíčku balíček Microsoft Office (Adobe Photoshop a SAP výhodou). Máš chuť se rozvíjet a aktivně na sobě pracovat. Jsi flexibilní a zodpovědná a dotahuješ věci do konce. Umíš převzít zodpovědnost za svěřené úkoly. Jsi kreativní a máš plnou hlavu nápadů a zlepšováků pro podporu a růst prodeje. Jsi komunikativní a umíš vystupovat.
Máš zkušenosti se správou E-SHOPOVÝCH stránek. Osobnostní předpoklady a dovednosti: Samostatnost, kreativita, 100% gramotnost, komunikativnost, organizační schopnosti a schopnost dodržovat termíny. Schopnost dobře využívat zdroje informací. Schopnost porozumět zadání úkolu nebo určit jádro problému a uplatňovat varianty řešení. Schopnost uplatnění základních poznatků psychologie prodeje. Schopnost provést průzkum trhu a vyhodnotit jeho výsledky.
NABÍZÍME: nástupní plat 27 000 – 30 000 Kč hrubého – dle zkušeností kandidáta + roční prémie. Pracovní dobu po – pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině). Zdarma využití našeho fit centra a solária pro zaměstnance přímo ve firmě. Jednou za měsíc hodinová masáž firemním masérem přímo na firmě. Smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti. Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží 20%. Firemní telefon i k soukromým účelům/neomezený tarif. Zázemí rodinné firmy.
Po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou. Termín nástupu: 1.8.2022. Pracovní doba po – pá 07:00 – 15:30 hod.
KONTAKT: SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY SPOLU S MOTIVAČNÍM DOPISEM ZASÍLEJTE DO 20.6.2022 NA
Do předmětu emailu uvádějte: „hlásím se na pozici asistentka marketingu“. Prvotní kontakt prosím emailem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.