Asistent/ka marketingu

Svitavy
27.000 – 30.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Kozák Svitavy s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

NÁPLŇ PRÁCE: Chceš být součástí rychle se vyvíjejícího a dynamického prostředí? Umíš převzít zodpovědnost? Jsi kreativní a cílevědomá? Pracuješ ráda samostatně? Máš zkušenosti z oboru, nebo odpovídající vzdělání? Máš ráda sociální sítě? Pak je pozice Asistentky marketingu v naší firmě právě pro tebe! Jako asistentka marketingu v naší firmě budeš: Vyhodnocovat klíčová čísla prodejny a podílet se na tvorbě statistik. Zpracovávat objednávky zboží pro prodejnu. Řešit požadavků pro HELP/DESK za oblast prodejny. Objednávat a vybírat nové zboží pro prodejnu s jeho následnou implementací ve spolupráci s Vedoucí prodejny. Komunikovat se zákazníky a dodavateli. Vybírat jednotlivé artikly pro nadcházející kampaně a následně se podílet na tvorbě letáku ve spolupráci s grafikem. Cenotvorba, monitoring konkurence. Aktivní práce na marketingových aktivitách pro podporu a zvýšení prodeje (plakáty, promo akce, soutěže na sociálních sítích, propagační výrobky, reklamní produkty). Správa Facebookových a Instagramových stránek firmy. Focení a prezentace nových výrobků . Analýza potenciálu prodeje
Starost o chod a provoz Zásilkovny ve spolupráci s vedoucí prodejny.
DALŠÍ POŽADAVKY: Neváhej a ozvi se, pokud jsi:
Člověk na podobné pozici s praxí alespoň 2 roky, nebo máš vzdělání se zaměřením na marketing a podnikání, nebo ekonomii. Máš v malíčku balíček Microsoft Office (Adobe Photoshop a SAP výhodou). Máš chuť se rozvíjet a aktivně na sobě pracovat. Jsi flexibilní a zodpovědná a dotahuješ věci do konce. Umíš převzít zodpovědnost za svěřené úkoly. Jsi kreativní a máš plnou hlavu nápadů a zlepšováků pro podporu a růst prodeje. Jsi komunikativní a umíš vystupovat.
Máš zkušenosti se správou E-SHOPOVÝCH stránek. Osobnostní předpoklady a dovednosti: Samostatnost, kreativita, 100% gramotnost, komunikativnost, organizační schopnosti a schopnost dodržovat termíny. Schopnost dobře využívat zdroje informací. Schopnost porozumět zadání úkolu nebo určit jádro problému a uplatňovat varianty řešení. Schopnost uplatnění základních poznatků psychologie prodeje. Schopnost provést průzkum trhu a vyhodnotit jeho výsledky.
NABÍZÍME: nástupní plat 27 000 – 30 000 Kč hrubého – dle zkušeností kandidáta + roční prémie. Pracovní dobu po – pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině). Zdarma využití našeho fit centra a solária pro zaměstnance přímo ve firmě. Jednou za měsíc hodinová masáž firemním masérem přímo na firmě. Smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti. Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží 20%. Firemní telefon i k soukromým účelům/neomezený tarif. Zázemí rodinné firmy.
Po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou. Termín nástupu: 1.8.2022. Pracovní doba po – pá 07:00 – 15:30 hod.
KONTAKT: SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY SPOLU S MOTIVAČNÍM DOPISEM ZASÍLEJTE DO 20.6.2022 NA Odpovědět na inzerát
Do předmětu emailu uvádějte: „hlásím se na pozici asistentka marketingu“. Prvotní kontakt prosím emailem.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

analýza na dobu neurčitou měsíční na dobu určitou zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT