- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Hledáme sociální pracovnici (pracovníka) do služeb sociální prevence.
Sociální pracovník (pracovnice) bude členem malého týmu, který poskytuje sociální služby osobám bez přístřeší – nízkoprahové denní centrum, azylový dům a noclehárnu. Úkolem sociálního pracovníka (pracovnice) bude zabezpečovat klientům službu podle zákona č.108/2006 o sociálních službách, zejm. provádět jednání se zájemci, sociální šetření, nastavování služby – tvorba individuálních plánů s klienty, jejich přehodnocování, motivace klienta, uzavírání Smluv o poskytování služby, poskytování sociálního poradenství.
Pracovní doba – pracovní dny: ranní směny 7.00 – 15.30 hod., odpolední směny 12.30 – 21.00 hod..
Nástup od 01.05.2023 nebo dle dohody.
Místo výkonu práce: Benešov, Táborská ul.
POŽADAVKY ZAMĚSTNAVATELE:
Zdravotní způsobilost, věk nad 18 let, bezúhonnost, odpovídající vzdělání.
Kladný vztah k osobám cílové skupiny, ochota pomáhat druhým, komunikativnost, zodpovědnost, empatii, flexibilitu, schopnost týmové spolupráce.
Předpokladem výkonu práce sociálního pracovníka je vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na soc. práci, soc. pedagogiku, sociální a humanitární práci apod., nebo VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, soc. nebo spec. pedagogiku, soc. patologii, apod.. podle zákona č. 108/2006 Sb.
ODMĚŇOVÁNÍ: základní plat dle praxe + osobní ohodnocení + příplatek za ztížené pracovní podmínky.
NABÍZÍME: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené
První kontakt: osobně (Malé náměstí 2006, Benešov, v čase po telefonické domluvě), telefonicky, e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?