- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co vás čeká? Aktivní vyhledávání nových zakázek a realizace projektů MaR, péče o svěřené stávající zákazníky, identifikace požadavků zákazníka, analýza situace, konzultace, návrhy a prezentace vhodných řešení pro zákazníka, zpracování nabídek a obchodních případů, prezentace produktů a návrhů řešení u jednotlivých klientů, prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích doma i v zahraničí, vedení přehledu obchodních případů v CRM.
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického či technického zaměření; min. 3 roky praxe a zkušeností s akvizicí, vyžadujeme zkušenost s akviziční činností v oboru MaR; rozvinuté obchodní a prezentační dovednosti; řidičský průkaz skup. B- aktivní řidič, ochota cestovat; ochota učit se a aktivní přístup k sebevzdělávání; samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup; časová flexibilita, týmovost, schopnost práce pod tlakem; schopnost odborné argumentace, přesvědčivost a příjemné vystupování.
Oceníme znalosti: aktivní znalost AJ, aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2).
Co můžeme nabídnout? Zázemí stabilní české společnosti; příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic; zajímavou a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň; technickou podporu ze strany projektantů MaR a techniků společnosti; zaškolení, možnost profesního růstu; systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů; práci s využitím moderních technologií; firemní akce; mimopracovní aktivity; motivující platové ohodnocení dle praxe a dovedností v rozsahu 30 000 Kč až 60 000 Kč (fixní mzda + výkonnostní složka + motivující provize z prodejů), progresivní provizní řád.
Zaměstnanecké výhody: flexibilní začátek a konec pracovní doby, příspěvek na stravování, bonusový systém odměňování.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?