- Plný úvazek

RADA MĚSTA ČESKÉ BUDĚJOVICE oznamuje vyhlášení konkursního řízení na vedoucí pracovní místo ředitele/ředitelky Mateřské školy, Nerudova 53, České Budějovice
Předpoklady pro výkon daného pracovního místa:
• stanovené v § 5 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o pedagogických pracovnících),
• získání odborné kvalifikace pro přímou pedagogickou činnost dle zákona č. 563/2004 Sb., v platném znění,
• délka praxe ke dni podání přihlášky 3
• znalost problematiky školských právních a ekonomických předpisů,
• organizační a řídící schopnosti,
• občanská a morální bezúhonnost,
• dobrý zdravotní stav,
• plná způsobilost k právním úkonům,
• znalost práce na PC.
Předpokládaný nástup na vedoucí pracovní místo: dle dohody
Plat: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění novely nařízení vlády č. 464/2022 Sb. s účinností ode dne 1. ledna 2023 (platová třída 11, platový stupeň dle praxe, platové rozpětí od 32 120,– Kč do 38 790,– Kč + příplatek za vedení a odměny 2× ročně.
Podání přihlášky: Přihlášky včetně příloh doručte nejpozději do 25.6. 2024 do 11.00 hodin na adresu: Statutární město České Budějovice, odbor školství a tělovýchovy, Lucie Lavičková, nám. Přemysla Otakara II. 1/1, 370 92 České Budějovice. Rozhodující je razítko podatelny Magistrátu města nebo datum osobního předání přihlášky v zalepené a označené obálce. Obálku označte heslem „KONKURS – NEOTEVÍRAT – název školy“. V případě dotazů se obracejte na Lucii Lavičkovou, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, případně adresa pro doručení poštou, datum a podpis (vhodné uvést e-mail, ID datové schránky, mobil).Přihlášku a jiné potřebné doklady je možné stáhnout na Odbor školství a tělovýchovy | Oficiální stránky statutárního města České Budějovice (c-budejovice.cz)
Přílohy přihlášky jsou:
úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (maturitní vysvědčení, diplom + vysvědčení o státní závěrečné zkoušce) a případně úředně ověřený doklad o absolvovaném kvalifikačním studiu pro ředitele škol a školských zařízení,
3. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (maturitní vysvědčení, diplom + vysvědčení o státní závěrečné zkoušce) a případně úředně ověřený doklad o absolvovaném kvalifikačním studiu pro ředitele škol a školských zařízení,
4.průkazný doklad o celkovém průběhu zaměstnání rozhodném pro výkon pracovního místa ředitele/ky, v souladu s § 5 zákona č. 563/2004 Sb., potvrzený posledním zaměstnavatelem. (Nedoloží-li uchazeč potvrzení potřebné délky praxe dle § 5 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb. posledním zaměstnavatelem, doloží potřebnou praxi potvrzením zaměstnavatele, u kterého příslušnou praxi vykonával nebo úředně ověřenou pracovní smlouvou.),
5. lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu pracovního místa ředitele/ky školy (ne starší 3 měsíců),
6. koncepce rozvoje školy s vlastnoručním podpisem (max. 4 strany formátu A4),
7. souhlas s evidencí osobních údajů a žádost o vrácení poskytnutých dokladů,
8. prohlášení fyzické osoby o svéprávnosti
Upozornění, že uchazeči mohou být hodnoceni i na základě jiného nástroje personálního výběru, než je řízený rozhovor podle § 5 odst. 1 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisí ve znění pozdějších předpisů (tzv. doplňkové hodnocení), pokud bude v konkursu využito a jeho rámcový popis.
Ke konkursnímu řízení budou přijaty pouze přihlášky doložené kompletními doklady.
Informace: www.c-budejovice.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?