- 33 600 – 46 600 Kč
- Plný úvazek
Co bude náplní Vaší práce: účastní se / vede industrializační procesy pro nové nebo stávající projekty, neustále vyhodnocuje stávající výrobní procesy a zavádí zlepšovací a optimalizační workshopy (layout, pracovní podmínky, používání vybavení, odstraňování překážek, analýzy variability …), provádí procesní změny za účelem zvýšení produktivity a efektivity výrobních procesů, vytváří a sleduje akční a projektové plány, je zodpovědný nebo se podílí na aktualizaci výrobní dokumentace, layoutu pracovišť, provozních předpisů, hlavních dat v SAPu, výrobních norem a další
Co od nás můžete očekávat: adekvátní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a znalostem včetně bonusů, smlouvu na dobu neurčitou, 25 dní dovolené na odpočinek, možnost home office, čerpání přesčasové práce, příspěvek za doporučení nového zaměstnance, velký potenciál pro osobní i profesionální rozvoj, široký záběr napříč celou firmou, práce na projektech pro top automobilové firmy, dotované závodní stravování v areálu zaměstnavatele, příspěvek na penzijní připojištění, odměny za pracovní výročí, placená volna při osobních překážkách nad rámec zákona, přátelská firemní atmosféra, možnost předkládat vlastní návrhy na zlepšení
Co od Vás požadujeme: SŠ / VŠ vzdělání technického směru, praxe na obdobné pozici v automotive oblasti velkou výhodou, znalost výkresové a výrobní dokumentace, technické myšlení, anglický jazyk (minimální úroveň B2; německý jazyk výhodou), znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook), znalost SAP výhodou, samostatnost, proaktivita, pozitivní přístup, dobré komunikační dovednosti, řidičský průkaz sk. „B“ (aktivní řidič), týmový hráč
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. zobrazit tel. číslo nebo e-mailem e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?