- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 – 15:00 hodin.
Jste člověk, kterého baví dělat více věcí najednou a máte radost, že jsou vaše výsledky za vámi vidět?
Společnost JOYCE ČR, s.r.o. pomáhá lidem i firmám usnadnit práci díky námi navrhovaným řešením a výrobkům z oblasti komunikačních technologií pro rozlehlé areály, řešení telefonních ústředen, videokonferenční řešení atd. Druhý směr, kterému se firma věnuje, jsou fotovoltaické elektrárny pro koncové zákazníky i společnosti.
Co od Vás očekáváme:
oZkušenosti s psaním textům pro články do mailingů, inzercí, na soc. sítě, web
oVýhodou práce s Ecomailem, případně s jakýmkoliv mailingovým systémem
oZkušenosti s administrací webu
oOrientace v mktg. prostředí – trendy
oGrafické cítění – spolupráce na tvorbě s grafiky
oAngličtina na úrovni B2, slovem i písmem – komunikace s dodavateli
oOrganizační schopnosti, time management
oPříjemné vystupování
oUmět dodržovat termíny
oUmět komunikovat
oPlánovat a vyhodnotit svou vykonanou práci
oSŠ, VŠ vzdělání nejlépe marketingového zaměření s praxí min. 2 roky
oAktivního řidiče (průkaz sk. B)
Vaším úkolem bude pracovat s kolegy na zvýšení prodejů a viditelnosti značky JOYCE pomocí marketingových nástrojů.
Budete hledat vhodné příležitosti k propagaci, včetně zajištění a přípravy inzerce. Také budete tvořit mktg. materiály, pracovat na úpravách webu, připravovat grafické návrhy, články, videa, spravovat sociální sítě. Očekáváme schopnost prozkoumat konkurenční trh a vidět výhody pro naše řešení, které pak budete umět marketingově prodat.
Náš tým Vám bude stále silnou podporou, takže Vás v tom nenecháme. Výsledkem Vaší práce budou dobře zrealizovaná propagace pro úspěšný prodej a viditelnost značky.
Co Vám můžeme za Vaši dobrou práci nabídnout?
oPříjemné pracovní prostředí – kancelář, kterou budete sdílet s dalšími kolegy, se kterými je sranda, a dáte si ranní kafíčko nebo oběd
oKvalitní zaučení a stálou podporu týmu
oPostupné zvyšování kvalifikace a osobní i odborný růst
oDlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
oBezproblémová komunikace s nadřízeným
oBenefity: pružná pracovní doba s povinnou dobou od 9:00 do 15:00 hod.,
po zapracování možnost home office, možnost domluvit se na dočasné nepřítomnosti s nadřízeným v případě nenadálých událostí, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné ceny na produkty, 2× ročně teambuildingové aktivity, příspěvek po roce spolupráce, když budete potřebovat nové brýle nebo poslat děti na tábor nebo půjdete relaxovat na masáž

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.