- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Osobní kontakt po tel. domluvě ( zobrazit tel. číslo v pondělí a čtvrtek od 9:00 do 16:00 hod.) na adrese u Bulhara 1611/3 v pondělí 16:00 do 17:00 hod.
Otevírání, rozdělování a odesílání pošty. Kopírování a faxování dokumentů. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Evidence zařízení vydaných zaměstnancům. Zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám. Přepisování textů a údajů do počítače, korektury a opravy těchto opisů. Očekáváme: Základní znalost práce na PC (spustiti internet, práce s Wordem a Excelem). Spolehlivost a zodpovědný přístup. komunikativní znalost R.J. a Č J
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.