- 21 500 – 30 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Koho hledáme?
• spolehlivého a empatického člověka, který má chuť se rozvíjet a podporovat lidi se zdravotním postižením;
• týmového hráče, který dokáže fungovat v malém týmu asistentů, spolupracovat s nimi, motivovat je a podporovat v jejich směřování;
• vedoucího, který bude dostatečně aktivní, zodpovědný, samostatný a rozhodný; s velmi dobrými komunikačními, organizačními a řídícími schopnosti, ideálně se zkušenostmi s vedením týmu a se sociálními službami;
• člena našeho managementu, který přijme filosofii a vizi naší komunitní sociální služby;
• základem je minimálně středoškolské vzdělání, dobrá práce s počítačem a řízení služebního vozidla.
Co bude Vaší náplní práce?
• každodenní spolupráce s lidmi se zdravotním postižením ve dvou skupinových domácnostech a dvou bytech chráněného bydlení;
• komplexní vedení a řízení menšího týmu asistentů v Třeboni;
• běžná administrativa spojená s danou pozicí;
• aktivní účast na poradách managementu a metodických poradách, účast v pracovních skupinách apod.;
• reprezentace sociální služby v rámci dané lokality.
Co nabízíme?
• úvazek 1,0, bez nočních směn, 40,0 hodin týdně;
• odpovídající platové ohodnocení dané dle § 123 ZP a § 5 odst. 2 nařízení, 8. platová třída;
• nástupní hrubou mzdu v rozmezí 23 680,– až 34 500,– Kč v závislosti na předchozí praxi + příplatek za vedení, a po zaučení i odpovídající osobní příplatek;
• 5 týdnů dovolené plus týden dodatkové dovolené navíc; stravenkový paušál, příspěvek na ošacení, příspěvek z FKSP;
• možnost osobního rozvoje; další pravidelné vzdělávání a supervizi;
• významný podíl na práci v týmu moderní sociální služby;
• odborné zaškolení a podporu;
• prostor pro realizaci vlastních nápadů.
Pošlete nám do 10. 10. 2022 životopis a motivační dopis na e-mail
Pokud budete vybráni k pohovoru, ozveme se Vám nejpozději následující den po uzávěrce.
Pohovor proběhne v druhé polovině října na adrese Česká 1175, J. Hradec v kanceláři vedení CHB Naplno.
Předpokládaný nástup od 1. 11. 2022, případně dle dohody.
Případné dotazy zodpoví Mgr. Aleš Adamec, vedoucí CHB Naplno na tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?