- 36 000 – 54 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
"zajišťování nákupu služeb a stavebních oprav formou výběrových řízení
"příprava a koordinace výběrových řízení
"příprava obchodních smluv
"tvorba nákupních analýz
"komunikace s dodavateli
"průzkum nákupního trhu včetně vyhledávání potenciálních nových dodavatelů
Požadujeme :
"SŠ/VŠ obor ekonomický, technický
"znalost MS Excel, MS Word, Internet
"orientace v Zákoně 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek
"základní znalost SAP
"min. 2 roky praxe v oddělení nákupu služeb, případně obchodně-technické
"ŘP skupiny B
"analytické myšlení
"výhodou zkušenosti s uzavíráním obchodních smluv
KONTAKT předem telefonicky od 6.00 hod. do 14.00 hod. a dohodnout schůzku
nebo e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.