- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
PROJEKTOVÝ MANAŽER/KA – JUNIOR, zkrátka tu nejdůležitější osobu, která zrealizuje přijatou obchodní zakázku do úspěšné fakturace včas a dle přání zákazníka.
Společnost Moravia Systems je prosperující česká firma s kvalitním dodavatelským, výrobním a servisním zázemím a současně je člen nadnárodní investiční a finanční skupiny KKCG Société European.
Profilujeme se jako dodavatel průmyslových armatur, potrubí a potrubních dílů pro výstavbu a rekonstrukci investičních celků v tuzemsku i zahraničí.
Kde budete pracovat?
Výchozí pracoviště – logistické centrum ve Vracově
Co přesně bude Vašim úkolem?
• Zodpovědné organizační a administrativní řízení přidělených projektů
• Stanovení časového a finančního plánu realizace projektu
• Kontrola dodržování stanoveného rozpočtu a termínu
• Řízení kvality projektu
• Koordinace postupu práce v návaznosti na jednotlivé činnosti
• Spolupráce s ostatními útvary (nákup, finanční oddělení, výroba)
• Každodenní komunikace s dodavateli a zákazníky
• Analýza rizik a jejich předcházení
• Řízení a kontrola zpracované projektové dokumentace
• Příprava a předání podkladů na fakturaci
Co od Vás očekáváme?
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru management, ekonomika, strojírenství
• Výborné organizační schopnosti, schopnost řízení týmu
• Komunikativnost
• Výborná znalost MS Office
• Schopnost komunikace se zákazníky v anglickém jazyce slovem i písmem
• Technické myšlení
• Pružně myslet, nebát se rozhodovat
• Schopnost řízení služebního vozidla (sk. B)
Co vám nabízíme?
• Možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
• Práci v přátelském kolektivu
• Motivační ohodnocení
• 25 dní dovolené
• 5 dní zdravotního volna
• Příspěvek na stravování
• Pružnou pracovní dobu
• Možnost občasné práce z domova a další benefity
Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro absolventy, vše Vás naučíme! Tak neváhejte a přidejte se k nám! :-)
Zaujala Vás tato nabídka? Pak budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis na email: e-mail přes a více si můžeme říct na osobním setkání.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.