- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: Zpracování účetní agendy, platební styk, správa a údržba kmenových dat a účtů, účtování investic, zpracování výsledkových výkazů a statistik, spolupráce při zpracování měsíčních a čtvrtletních uzávěrek, spolupráce při kalkulaci nákladů.
Požadavky: Ukončené vzdělání ekonomického směru, 2 roky praxe podmínkou, dobrá znalost německého jazyka, znalost MS Office, zkušenosti se systémem ERP (Mesonic) výhodou, přesnost a samostatnost, systematičnost a analytické myšlení, spolehlivost a schopnost hledat řešení.
Nabízíme: Zázemí topmoderní firmy, ergonomicky řešená pracovní místa s výškově nastavitelnými stoly, možnost dalšího doplňujícího vzdělávání.
Své životopisy zasílejte na mail, výhodou v němčině a ve formátu pdf.
dotované stravování, 13. plat, věrnostní prémie, prémie za získání nového pracovníka, zvýhodnění mobilní volání, permanentky na hokej ve Znojmě

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.