- Zkrácený úvazek
Co vás čeká
Správa účetní agendy
Přijaté/Vydané faktury
Internetové bankovnictví, fakturace, zpracování objednávek a zanesení do SW, sledování pohledávek a závazků, evidence majetku
Hlídání splatnosti daně (Silniční daň, DPH apod.)
Denní kontakt s ostatními odděleními společnosti, dodavateli, odběrateli, úřady
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít
SŠ/VŠ ekonomického směru – výhodou
Zkušenosti s obdobnou pozicí
Výborná znalost práce s PC
Dobrá znalost účetní a daňové problematiky
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, pozitivní a aktivní přístup
Zkušenosti s prací v programu POHODA
Co vám můžeme nabídnout
Smlouvu na hlavní pracovní poměr v pohodovém prostředí rodinné firmy
Mzdové ohodnocení od 30.000 Kč (vše náleží na předchozí praxi a zkušenostech)
Místo výkonu práce: Mělník, Nám. Karla IV
Kontakt: telefonicky po- pá 8:00–15:00