- 31 570 – 37 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, nepřetržitý provoz. Nástup možný ihned nebo dohodou.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné, osoby se zdravotním postižením s max. 2 stupněm invalidity a pro absolventy/absolventky.
Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly: evidence návštěv, dohled a kontrola při vstupu do areálu; kontroly příchodů a odchodů osob; kontroly příjezdů a odjezdů vozidel; ostraha majetku a prostor společnosti v nepřetržitém směnném režimu; pochůzková činnost; obsluha kamerového systému.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: vzdělání střední odborné s vyučením, ochotu pracovat v nepřetržitém 12hodinovém provozu, praxe v oboru výhodou, řidičské oprávnění sk. B, spolehlivost, zodpovědnost, důvěryhodnost, čistý trestní rejstřík.
Co Vám zaměstnavatel nabízí: zázemí dlouhodobě prosperující české výrobní společnosti působící v oblasti automotive, jistotu stabilního zaměstnání, pracoviště v Jaroměři, zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, závodní jídelna v areálu společnosti, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění), možnost nákupu poctivých výrobků Karsit Agro a.s.
Kontakt – paní Hlaváčková Michaela, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář (pro zaslání životopisu) nebo osobně.
KARSIT, s.r.o.
Jaromírova 91
551 01 Jaroměř
IČO: 47455608
Datová schránka: rqce8ef
Další informace:
GPS: 50.35574,15.929982,
S-JTSK: -632238.74 -1027016.75,
RUIAN: 7274262
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?