- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk,
" a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
II. POŽADAVKY:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním program a zároveň je požadována odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka v souladu
s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších právních předpisů,
" výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti „v sociálních službách“,
" výhodou praxe ve veřejné správě,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí tohoto inzerátu jako hypertextový odkaz.
Osobnostní předpoklady:
" samostatné vykonávání svěřené práce,
" schopnost samostatného rozhodování,
" odpovědný přístup k práci, ochota a trpělivost,
" citlivý přístup a vstřícnost ke klientům,
" výborné komunikativní schopnosti.
Přihlášky zasílejte do 18. 3. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení – sociální pracovník – sociálního bydlení – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Mgr. Bc. Barbora Sekaninová, vedoucí odboru sociálního a školství, tel. zobrazit tel. číslo , nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka úřadu, tel. zobrazit tel. číslo .
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?