- 65 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT KVALITY GTP
Vybraný kandidát bude zodpovídat za:
" správa a řízení interní dokumentace společnosti GTP, včetně archivace
" zajištění administrativní činnosti pro oddělení kvality
" kontrola nápravných a preventivních opatření či příležitostí z interních a
externích auditů, reklamací, Q-teamů a z hodnocení rizik a příležitostí procesů
" vedení registru interních a externích aspektů/záležitostí a registru
zainteresovaných stran
" plánování a provádění interních auditů
" plánování a provádění Q-teamů v rámci neustálého zlepšování systému kvality
" vyřizování interních a externích stížností a reklamací
" zajišťování podkladů k interním i externím auditům, reklamacím a IMS review
" zajišťování výkonné moci na oddělení kvality (např. sběr dat, pořizování
fotodokumentace, přípravu formulářů pro cíle, plány a programy auditů či pro
vyhodnocování rizik a příležitostí procesů a kontextu organizace atd)
" plnění úkolů a cílů oddělení kvality
" správa databázi nebezpečných chemických látek, bezpečnostních listů a
chemických štítků.
" správa metrologie v GTP a kontrola a řízení měřících zařízení dle požadavků QMS
Po kandidátech požadujeme:
" SŠ vzdělání technického směru
" praxe v oblasti kvality výhodou
" znalost AJ (mírně pokročilá)
" dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio)
" znalost ISO 9001, případně ISO 14001
" znalost nástrojů kvality (8D, PDCA, PPAP, FMEA, Poka Yoke)
" pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, schopnost týmové práce a aktivitu
" SAP výhodou
Nástup možný nejlépe od února 2023
Pracovní poměr na dobu určitou, náhrada za mateřskou dovolenou
Zaměstnanecké výhody: Zázemí stabilní nadnárodní společnost, závodní stravování, 25 dnů dovolené, příspěvek na dopravu, penzijní připojištění, roční odměny, osobní rozvoj
Hlásit se na e-mail e-mail přes nebo na tel. č. zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo /úterý 9:00 – 12:00, čtvrtek 9:00 – 12:00/
Z : 17.1.2023

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.