- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

REFERENT KVALITY GTP
Vybraný kandidát bude zodpovídat za:
" správa a řízení interní dokumentace společnosti GTP, včetně archivace
" zajištění administrativní činnosti pro oddělení kvality
" kontrola nápravných a preventivních opatření či příležitostí z interních a
externích auditů, reklamací, Q-teamů a z hodnocení rizik a příležitostí procesů
" vedení registru interních a externích aspektů/záležitostí a registru
zainteresovaných stran
" plánování a provádění interních auditů
" plánování a provádění Q-teamů v rámci neustálého zlepšování systému kvality
" vyřizování interních a externích stížností a reklamací
" zajišťování podkladů k interním i externím auditům, reklamacím a IMS review
" zajišťování výkonné moci na oddělení kvality (např. sběr dat, pořizování
fotodokumentace, přípravu formulářů pro cíle, plány a programy auditů či pro
vyhodnocování rizik a příležitostí procesů a kontextu organizace atd)
" plnění úkolů a cílů oddělení kvality
" správa databázi nebezpečných chemických látek, bezpečnostních listů a
chemických štítků.
" správa metrologie v GTP a kontrola a řízení měřících zařízení dle požadavků QMS
Po kandidátech požadujeme:
" SŠ vzdělání technického směru
" praxe v oblasti kvality výhodou
" znalost AJ (mírně pokročilá)
" dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio)
" znalost ISO 9001, případně ISO 14001
" znalost nástrojů kvality (8D, PDCA, PPAP, FMEA, Poka Yoke)
" pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, schopnost týmové práce a aktivitu
" SAP výhodou
Nástup možný nejlépe od února 2023
Pracovní poměr na dobu určitou, náhrada za mateřskou dovolenou
Zaměstnanecké výhody: Zázemí stabilní nadnárodní společnost, závodní stravování, 25 dnů dovolené, příspěvek na dopravu, penzijní připojištění, roční odměny, osobní rozvoj
Hlásit se na e-mail e-mail přes zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo /úterý 9:00 – 12:00, čtvrtek 9:00 – 12:00/
Z : 17.1.2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?