- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

REFERENT KVALITY GTP
Vybraný kandidát bude zodpovídat za:
" správa a řízení interní dokumentace společnosti GTP, včetně archivace
" zajištění administrativní činnosti pro oddělení kvality
" kontrola nápravných a preventivních opatření či příležitostí z interních a
externích auditů, reklamací, Q-teamů a z hodnocení rizik a příležitostí procesů
" vedení registru interních a externích aspektů/záležitostí a registru
zainteresovaných stran
" plánování a provádění interních auditů
" plánování a provádění Q-teamů v rámci neustálého zlepšování systému kvality
" vyřizování interních a externích stížností a reklamací
" zajišťování podkladů k interním i externím auditům, reklamacím a IMS review
" zajišťování výkonné moci na oddělení kvality (např. sběr dat, pořizování
fotodokumentace, přípravu formulářů pro cíle, plány a programy auditů či pro
vyhodnocování rizik a příležitostí procesů a kontextu organizace atd)
" plnění úkolů a cílů oddělení kvality
" správa databázi nebezpečných chemických látek, bezpečnostních listů a
chemických štítků.
" správa metrologie v GTP a kontrola a řízení měřících zařízení dle požadavků QMS
Po kandidátech požadujeme:
" SŠ vzdělání technického směru
" praxe v oblasti kvality výhodou
" znalost AJ (mírně pokročilá)
" dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio)
" znalost ISO 9001, případně ISO 14001
" znalost nástrojů kvality (8D, PDCA, PPAP, FMEA, Poka Yoke)
" pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, schopnost týmové práce a aktivitu
" SAP výhodou
Nástup možný nejlépe od února 2023
Pracovní poměr na dobu určitou, náhrada za mateřskou dovolenou
Zaměstnanecké výhody: Zázemí stabilní nadnárodní společnost, závodní stravování, 25 dnů dovolené, příspěvek na dopravu, penzijní připojištění, roční odměny, osobní rozvoj
Hlásit se na e-mail e-mail přes zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo /úterý 9:00 – 12:00, čtvrtek 9:00 – 12:00/
Z : 17.1.2023
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.