- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s aktuální fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu:
Co od Vás očekáváme?
" nebojíte se mluvit a máte rád práci s lidmi
" jste aktivní řidič a řízení je pro Vás zábavou
" máte kladný vztah k motorismu a se zájmem sledujete dění okolo automobilů
" zvládáte práci s počítačem, pracujete s MS Excelem a MS Wordem, ovládáte MS Outlook a orientujete se na internetu
" nechybí Vám smysl pro zodpovědnost, trestní bezúhonnost je pro Vás samozřejmostí
" můžete se pochlubit výbornou orientací ve Vašem regionu
Co od nás můžete čekat?
" nástupní plat 22 000 Kč
" kvartální bonusy
" firemní automobil i k soukromému používání
" služební telefon s neomezeným paušálem
" atraktivní práci v zavedené ryze české společnosti na hlavní pracovní poměr
" zázemí perspektivní a neustále se rozvíjející společnosti, která je špičkou ve svém oboru
Co budete náplní Vaší práce?
" půjčovat a přebírat náhradní vozidla zákazníků
" přistavovat vozidla k zákazníkům
" udržovat čistotu náhradních vozidel
" komunikace s pojišťovnami a zákazníky
Informace o pozici
" Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou
" Řidičský průkaz B.
" Benefity: bonusy/prémie
" mobilní telefon s neomezeným tarifem
" Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek.
" Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou.
" Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva.
" Zadavatel: Zaměstnavatel.
Staňte se součástí úspěšné společnosti a buďte spolu s námi nejlepší na trhu.
Kvartální odměny, mobilní telefon s neomezeným paušálem,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?