- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Požadavky pro uchazeče:
" středoškolské vzdělání technického směru ukončené maturitní zkouškou,
" vítány zkušenosti se správou majetku, případně opravami nebo investicemi,
" rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb. (o obcích), ve znění pozdějších předpisů,
" výborná znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře),
" schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
" velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
" podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
" komplexní zajištění správy mobiliáře městského obvodu (lavičky, odpadkové koše apod.),
" komplexní zajištění správy dětských hřišť a sportovišť (herní prvky, dopadové plochy, oplocení apod.),
" dohled nad technickým stavem chodníků, lávek, požární nádrže apod.,
" průběžné zajišťování oprav mobiliáře, včetně návrhů na výměnu a pořízení nového,
" spolupráce na zajištění oprav chodníků, kontejnerových stání a dalších stavebních prvků,
" vyřizování podnětů občanů na svěřeném úseku práce (závady apod.),
" spolupráce na úseku údržby zeleně a dřevin.
Zájemce o pracovní pozici doloží:
" Motivační dopis s odůvodněním zájmu o pracovní pozici a představou o práci v úřadu městského obvodu Ústí nad Labem – Střekov,
" Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, vzdělání, odborných znalostech a dovednostech souvisejících s pracovní pozicí, na kterou se uchazeč hlásí a s uvedením emailové adresy a telefonního kontaktu uchazeče.
Předpokládaný nástup: 1. 8. 2022 nebo dle dohody.
Platové zařazení: V souladu s příslušnými právními předpisy – nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v 9. platové třídě.
Lhůta pro podání přihlášky : nejpozději do 30. 6. 2022 – 11.30 hodin.
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně ÚMO Ústí nad Labem – Střekov,
nebo
písemně na adresu: ÚMO Ústí nad Labem – Střekov
Národního odboje 794/15
400 03 Ústí nad Labem
v zalepené obálce zřetelně označené:
NEOTVÍRAT – „Referent/ka (technik/technička)“
s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.