- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

Jste člověk, který dokáže rychle jednat a najít v krátkém čase ideální řešení pro naše zákazníky a obchodníky?
Společnost JOYCE ČR, s.r.o. pomáhá lidem i firmám realizovat fotovoltaické elektrárny všech sklonů i velikostí. Druhý směr, kterému se firma věnuje, jsou řešení z oblasti komunikačních technologií.
Co od Vás očekáváme:
o Příjemné vystupování
o Pečlivost
o Rychlost
o Bezchybnost
o Zkušenosti v komunikaci se zákazníkem – min. 2 roky
o SŠ nejlépe obchodního zaměření
o Aktivního řidiče (průkaz sk. B)
Vaším úkolem bude pomáhat obchodníkům s prvotním zadáváním poptávek od zákazníků do informačního systému. Také budete pomáhat našim zákazníkům se zpracováním dotací. Budete komunikovat s různými úřady. Tato práce je náročnější na včasné zpracování, proto očekáváme vyšší odolnost. Náš tým Vám bude stále silnou podporou, takže Vás v tom nenecháme. Výsledkem Vaší práce budou dobře připravené podklady pro úspěšnou realizaci fotovoltaických elektráren.
Co Vám můžeme za Vaši dobrou práci nabídnout?
o Příjemné pracovní prostředí – kancelář, kterou budete sdílet s dalšími kolegy, se kterými je sranda, a dáte si ranní kafíčko nebo oběd
o Kvalitní zaučení a stálou podporu týmu
o Postupné zvyšování kvalifikace a osobní i odborný růst
o Dlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
o Bezproblémová komunikace s nadřízeným
Nástup možný ihned.
Líbí se Vám naše nabídka? Pak nám zašlete Váš životopis s průvodním dopisem..
Benefity: pružná pracovní doba s povinnou dobou od 9:00 do 15:00 hod., po zapracování možnost home office, možnost domluvit se na dočasné nepřítomnosti s nadřízeným v případě nenadálých událostí, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné ceny na produkty, 2× ročně teambuildingové aktivity, příspěvek po roce spolupráce, když budete potřebovat nové brýle nebo poslat děti na tábor nebo půjdete relaxovat na masáž
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?