- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.
Charakteristika vykonávané práce:
zajišťování návštěvnického provozu na zámku v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi, poskytování rozšířených informací pro návštěvníky a poskytování kvalifikovaných výkladů
se znalostí jednoho nebo dvou cizích jazyků; zajištění chodu recepce v objektu zámku.
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 6. platové třídě: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední vzdělání s výučním listem, pro výkon práce v 7. platové třídě: střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Jiné požadavky pro vykonávanou práci: státní občanství ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka, administrativní dovednosti, znalost nejméně jednoho cizího jazyka podmínkou, velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC, velmi dobré komunikační schopnosti
a organizační dovednosti, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou kontaktovat přímo vedoucího oddělení správy zámku Odboru kultury, sportu a cestovního ruchu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Bc. Víta Rejthara, tel. zobrazit tel. číslo . Bližší informace na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav.
Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování 140 Kč (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření 500 Kč, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí, finanční dar při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?