- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: přijímání žádostí v agendě pomoci v hmotné nouzi, poradenská činnost, vedení a kompletní zpracování správního řízení v žádostech o dávky, zajišťování vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů, ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízení, přímý kontakt s žadateli o dávky pomoci v hmotné nouzi
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY: ukončené minimálně SŠ s maturitou, velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Worl, Excel), znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou, práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita, spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
PRACOVNÍ PODMÍNKY: platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. plat. třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup – březen 2018, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou nemoc)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 16.3.2018 včetně na emailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?