- 48 000 – 86 000 Kč
- Plný úvazek
Nástup možný IHNED.
Hledáte zajímavou práci v administrativě? Máte rádi výzvy a láká Vás práce v mezinárodním kolektivu? Pokud ano, tak má pro Vás firma Eutraser pracovní pozici, kterou hledáte.
Kdo jsme?
Společnost Eutraser (European Transport Services Center) je belgická firma ve Valašském Meziříčí, založená před třemi lety. Hlavní činností firmy je administrativní podpora belgické logistické firmy Eutraco NV (www.eutraco.eu). Konkrétněji – pomáháme belgickému týmu ve firmě Eutraco se zpracováním přepravních dokumentů, uzavíráním přepravních případů a vytvářením objednávek. Finančnímu oddělení pomáháme se schvalováním faktur a jejich naváděním do systému. Do budoucna plánujeme rozšiřování portfolia služeb i firem.
Koho hledáme?
Motivované kandidáty, kteří chtějí pracovat na plný úvazek a podílet se na dalším rozvoji našeho zákaznického centra. Požadujeme znalost práce na počítači (MS Office) a znalost anglického nebo francouzského jazyka. Ideální kandidát umí pracovat samostatně, zodpovědně, je odolný vůči stresu a má smysl pro detail a pořádek. Pokud máte zkušenosti s prací v logistice jste ve výhodě.
Co můžete získat?
Eutraser Vám poskytne příležitost začít pracovat ihned na plný úvazek v nedávno založené mezinárodní společnosti. Nabízíme práci v moderním a neformálním pracovním prostředí založeném na vzájemném respektu. K tomu samozřejmě patří odpovídající platové ohodnocení a zaměstnanecké benefity – stravenky, kurzy angličtiny a flexibilní pracovní doba.
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, pošlete prosím svůj životopis a krátký motivační e-mail na adresu e-mail přes
. Možná brzy budete mít několik sympatických belgických kolegů a stanete se součástí týmu v rostoucí mezinárodní společnosti.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?