- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

VEDOUCÍ PROVOZOVNY
NUTRIADAPT Weight management Clinic je průkopníkem inovativních metod v oblasti výživového poradenství a péče. Zaměřujeme se na redukci tělesné hmotnosti s následnou dlouhodobou péčí. Vyvinuli jsme světově ojedinělý koncept osobních výživových směrů, plánů a programů. Stavíme na více než 15-ti leté praxi a zkušenosti jejich zakladatelů. Všichni v NUTRIADAPT Weight management Clinic si uvědomujeme, jak je redukce váhy sama o sobě těžkým úkolem a nepříjemným procesem. Vynakládáme proto velké úsilí na to, abychom v každém momentu naší práce poskytovali nadstandardní péči a pomohli každému, kdo k nám vejde, dosáhnout vytyčeného cíle.
Co vás čeká?
Jako vedoucí budete zajišťovat plynulý chod provozovny a vytvářet stabilní zázemí, kdy jste podpora pro naše výživové specialisty, odpovědnost za organizaci kalendáře, vedení skladové evidence, obsluha klientů přímo na poradně, telefonicky či e-mailem. Proto výborná komunikační a organizační schopnost jsou hlavní požadavky v péči o naši klientelu, zpracovávání
týdenních / měsíčních reportů, příjemné pracovní prostředí v týmu s dobrou energií, na které nám záleží.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Jste silní v komunikaci a máte rádi věci pod kontrolou?Jste zodpovědní a umíte vykonávat úkoly samostatně? Jste týmoví hráči, kteří umí udržovat dobrou náladu a do práce se pouští s nadšením? Potom do svého týmu hledáme právě Vás.
Co Vám můžeme nabídnout?
Čeká vás vynikající kolektiv se 100% dávkou elánu, kde 100% nasazení je odměněno skvělými benefity, slevy na firemní výrobky, vzdělávací kurzy, provize z prodeje.
Napište nám, ať Vás můžeme pozvat na osobní setkání :)
Nezapomeňte zaslat Váš životopis na e-mail adresu e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?